مشکل در جمع کردن اعداد و ایجاد فرم گزارش گیری

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • mehdi_hidden

    • 2012/02/25
    • 34

    مشکل در جمع کردن اعداد و ایجاد فرم گزارش گیری

    باسلام خدمت دوستان
    قراردادی رو با یه شرکت خصوصی چاپ و تکثیر داریم که در قرارداد ذکر میشه شما از هر نوع برگ چه قیمت واحد و چه جمع کل و مبلغ نهایی اجازه دارید چاپ و تکثیر کنید و n میلیون هم در نهایت شما اجازه دارید تا پایان قراردادتون کپی بگیرید و به اداره تحویل بدید اگر مبلغ و تعداد از سقف عبور کرد مبلغ بیشتری به شما تعلق نمیگیره ( مگر در تبصره قرارداد با هماهنگی با اداره 25% میتوانید تا پایان قرارداد به مبلغ و تعداد کپی هاتون اضاف کنید )
    من یه اکسل رو برای جمع ماهانه کارکردها تو اکسل درست کردم و آمار جمع مبلغ و تعدادی بهم میده و الان من چیزی که میخوام اینه که یه شیت به این اضاف بشه و جمع کن شیت هام رو نشون بده و اگه شیت جدیدی هم اضاف شد در گزارش نهایی آمارشون رو نشون بده و ستونی رو داشته باشیم که بعنوان مثال اگر 1000 تا مجاز هستن و 400 تا رو تا الان گرفتن تو ستون مانده 600 نشون بده که شما هنوز اینقدر دیگه اجازه کپی گرفتن دارید و فیلدی هم باشه که هر عددی رو وارد کردیم بصورت درصدی مبلغ رو به مبلغ نهایی مقلا 10000000 میلیون تومان اضاف کنه و مهم هم نیست که این 25% به چه نوع کاغذی اضاف میشه و فقط سقف براشون باز بشه. و همینطور فیلدی برای محدود کردن تاریخ که ازین تاریخ تا این تاریخ رو فیلتر کن تو نمایش گزارش + همون درصد مورد ، و اگر احیانان بیشتر از 25% شرکت گزارش تحویل داد برای جلوگیری از خسارت شرکت مابقی رو در قرارداد سال بعد برای شخص لحاظ کنیم.
    نکته : شرکت در طول یک سال ممکنه دوبار ( هر 6 ماه ) یه گزارش کلی کارکرد بخواد و پس از انجام کار در گزارش شش ماهه دوم دیگه از صفر بشه اون رو با همون تاریخ ورودی فیلتر کرد
    مثال صورت وضعیت :
    اول فروردین تا پایا شهریور
    تعداد کاغذ a4 .... و مبلغ نهایی 100000 تومان
    ---------------
    اول مهر تا آخر اسفند ماه
    تعداد کاغذ a4 ..... و مبلغ نهایی 200000 تومان

    و تو گزارش دوم سال با فیلتر کردن تاریخ دیگه شش ماهه اول در لیست قرار نگیره
    و مابقی بیشتر از درصد ورودی رو بشه محفوظ برای سال آینده نگه داشت

    ممنون میشم دوستان تو تکمیل این فایل اکسل که ضمیمه کردم کمک کنن چون تا حدی که میتونستم انجام دادم و متاسفانه بیشتر ازون نتونستم انجام بدم و متاسفانه از توابع و vba تسلط ندارم که تو پروژه استفاده کنم
    باتشکر از دوستان
    فایل های پیوست شده
  • Ali Parsaei
    مدير تالارتوابع اکسل

    • 2013/11/18
    • 1522
    • 71.67

    #2
    سلام،
    اگر سوالتان را به قسمتهاي کوچک تقسيم کنيد زودتر به پاسخ خواهيد رسيد.
    معمولا" سوالات طولاني ديرتر پاسخ داده مي شود.
    موفق باشيد.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    کامنت

    • mehdi_hidden

      • 2012/02/25
      • 34

      #3
      نوشته اصلی توسط علي پارسا
      سلام،
      اگر سوالتان را به قسمتهاي کوچک تقسيم کنيد زودتر به پاسخ خواهيد رسيد.
      معمولا" سوالات طولاني ديرتر پاسخ داده مي شود.
      موفق باشيد.
      باتشکرازشمادوست عزیز
      متاسفانه تمام امکاناتی که تو توضیحات دادم و نیاز دارم به فایل اکسل اضاف بشه رو یکجا بهش احتیاج پیدا کردم و زمان خیلی زیادی هم ندارم، یکجا مطرح کردم

      کامنت

      چند لحظه..