مجموع ساعات یک فرد در روز و سانس مشخص

Collapse
این تاپیک قفل است.
X
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • rm58

    • 2015/03/01
    • 66
    • 55.00

    [حل شده] مجموع ساعات یک فرد در روز و سانس مشخص

    با سلام خدمت دوستان و اساتید گرامی
    لطفا با توجه به فایل پیوست بنده را راهنمایی بفرمایید.
    چگونه می*توان مجموع ساعات برای یک فرد را در روز و سانس خاصی استخراج کرد؟
    با کمال تشکر
    فایل های پیوست شده
  • ahura amini

    • 2016/02/05
    • 27

    #2
    سلام دوست گرامی
    لطفا فایل پیوست را مشاهده بفرمایین:
    فایل های پیوست شده
    [LEFT][FONT=microsoft sans serif][SIZE=3][COLOR=#008000]اگه کاری که میکنی هوشمندانه باشه
    هیچ اهمیتی نداره که دیگران شما رو
    احمق فرض کنند.[/COLOR][/SIZE][/FONT][/LEFT]

    کامنت

    • rm58

      • 2015/03/01
      • 66
      • 55.00

      #3
      سلام و سپاس فراوان از شما
      با توجه به اینکه نمونه ارائه شده بنده قسمتی از یک شیت بزرگه، در صورت امکان راه حلی پیشنهاد بفرمایید که بتونم به شیت اصلی تعمیم بدم.

      کامنت

      • ahura amini

        • 2016/02/05
        • 27

        #4
        مراحل ذیل رو انجام بدین.
        1. به شیت مرجع برین.
        2. این مسیرو برین Formulas >>> Defined names >>> Name Manager >>> New
        3. یه پنجره باز میشه در کادر Name یه نام پیوسته حالا فارسی یا انگلیسیش فرقی نداره فقط اسم پیوسته باشه ( مثلا Table)
        4. در کادر Refers to شما این فرمول رو قید بفرمایین این فرمول یه مرجع داینامیک رو برای شما ایجاد میکنه یعنی با اضافه شده سطر یا ستون جدید ، اتومات سطر یا ستون اضافه میگردد:
          [*=left]
          کد PHP:
           =OFFSET(Sheet1!$A$1;;;COUNTA(Sheet1!$A:$A);COUNTA(Sheet1!$1:$1)) 
        5. توجه: در فرمول بالا فرض اینه که شیت مرجع شما شیتی به نام Sheet1 باشه همچنین فرض اینه که جدولتون کاملا چسبیده به حاشیه ها یعنی نه در حاشیه بالا و نه در حاشیه چپ شما سلول خالی ندارین یا به عبارت دیگه نقطه شروع جدول شما A1 باشه.
        6. به تب Insert رفته Pivot Table رو کلیک کنین.
        7. در پنجره باز شده کلید F3 رو بزنین یه پنجره دیگه باز میشه که اسم مرجعتون رو از اونجا میتونین انتخاب کنید (در اینجا Table) و در نهایت OK بزنین.
        8. یه شیت جدید باز میشه که حاوی pivot Table است که شما میتونین فیلدها خود رو مطابق نیاز خود اضافه کرده و گزارش خود رو ببینین.
        [LEFT][FONT=microsoft sans serif][SIZE=3][COLOR=#008000]اگه کاری که میکنی هوشمندانه باشه
        هیچ اهمیتی نداره که دیگران شما رو
        احمق فرض کنند.[/COLOR][/SIZE][/FONT][/LEFT]

        کامنت

        چند لحظه..