سلام
من توی یه شیت مشخصات پرسنلی چند نفر رو وارد کردم بعدش اومدم یه شیت به نام فروردین درست کردم و میخوام یک سری از مشخصات اون پرسنل (مثل نام و نام خانوادگی و شماره پرسنلی رو) از اونجا بخونه و البته فقط باید اون پرسنلی رو توی شیت فروردین نشون بده که تاریخ شروع به کارشون قبل از فروردین هست(یا همون فروردین) و تاریخ پایان کارشون هم بعد از فروردین هست (یا همون فروردین) مثلا کسی که شروع به کارش 25/12/92 یا 15/01/93 هست رو باید نشون بده به شرطی که پایان کارش هم از فروردین به بعد باشه (مثلا 29/01/93 باشه یا ماهای بعدی)
حالا چطوری این کار رو باید انجام بدم؟ یعنی با توجه به شروع به کار و پایان کار هر پرسنل اون پرسنل رو توی ماه مورد نظر نشون بده
با تشکر
من توی یه شیت مشخصات پرسنلی چند نفر رو وارد کردم بعدش اومدم یه شیت به نام فروردین درست کردم و میخوام یک سری از مشخصات اون پرسنل (مثل نام و نام خانوادگی و شماره پرسنلی رو) از اونجا بخونه و البته فقط باید اون پرسنلی رو توی شیت فروردین نشون بده که تاریخ شروع به کارشون قبل از فروردین هست(یا همون فروردین) و تاریخ پایان کارشون هم بعد از فروردین هست (یا همون فروردین) مثلا کسی که شروع به کارش 25/12/92 یا 15/01/93 هست رو باید نشون بده به شرطی که پایان کارش هم از فروردین به بعد باشه (مثلا 29/01/93 باشه یا ماهای بعدی)
حالا چطوری این کار رو باید انجام بدم؟ یعنی با توجه به شروع به کار و پایان کار هر پرسنل اون پرسنل رو توی ماه مورد نظر نشون بده
با تشکر
کامنت