نشان دادن لیست افراد

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • master

    • 2010/07/17
    • 118

    نشان دادن لیست افراد

    سلام
    من توی یه شیت مشخصات پرسنلی چند نفر رو وارد کردم بعدش اومدم یه شیت به نام فروردین درست کردم و میخوام یک سری از مشخصات اون پرسنل (مثل نام و نام خانوادگی و شماره پرسنلی رو) از اونجا بخونه و البته فقط باید اون پرسنلی رو توی شیت فروردین نشون بده که تاریخ شروع به کارشون قبل از فروردین هست(یا همون فروردین) و تاریخ پایان کارشون هم بعد از فروردین هست (یا همون فروردین) مثلا کسی که شروع به کارش 25/12/92 یا 15/01/93 هست رو باید نشون بده به شرطی که پایان کارش هم از فروردین به بعد باشه (مثلا 29/01/93 باشه یا ماهای بعدی)
    حالا چطوری این کار رو باید انجام بدم؟ یعنی با توجه به شروع به کار و پایان کار هر پرسنل اون پرسنل رو توی ماه مورد نظر نشون بده
    با تشکر
  • ~M*E*H*D*I~

    • 2011/10/19
    • 4374

    #2
    نوشته اصلی توسط master
    سلام
    من توی یه شیت مشخصات پرسنلی چند نفر رو وارد کردم بعدش اومدم یه شیت به نام فروردین درست کردم و میخوام یک سری از مشخصات اون پرسنل (مثل نام و نام خانوادگی و شماره پرسنلی رو) از اونجا بخونه و البته فقط باید اون پرسنلی رو توی شیت فروردین نشون بده که تاریخ شروع به کارشون قبل از فروردین هست(یا همون فروردین) و تاریخ پایان کارشون هم بعد از فروردین هست (یا همون فروردین) مثلا کسی که شروع به کارش 25/12/92 یا 15/01/93 هست رو باید نشون بده به شرطی که پایان کارش هم از فروردین به بعد باشه (مثلا 29/01/93 باشه یا ماهای بعدی)
    حالا چطوری این کار رو باید انجام بدم؟ یعنی با توجه به شروع به کار و پایان کار هر پرسنل اون پرسنل رو توی ماه مورد نظر نشون بده
    با تشکر
    در لینک زیر دراینباره بحث شده

    استفاده از وی لوکاپ برای دو مقدار

    sigpic

    کامنت

    Working...