پرفروش ترين
برترين
آخرين محصولات فروشگاه
فایل الکترونیکی آموزش اکسل پیشرفته ۲۰۱۰
آموزش ایجاد فایل چندکاربره با سطح دسترسی مشخص
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: نشان دادن لیست افراد

  1. #1


    آخرین بازدید
    2023/09/10
    تاریخ عضویت
    July 2010
    نوشته ها
    118
    امتیاز
    28
    سپاس
    90
    سپاس شده
    30 در 18 پست
    تعیین سطح نشده است

    نشان دادن لیست افراد

    سلام
    من توی یه شیت مشخصات پرسنلی چند نفر رو وارد کردم بعدش اومدم یه شیت به نام فروردین درست کردم و میخوام یک سری از مشخصات اون پرسنل (مثل نام و نام خانوادگی و شماره پرسنلی رو) از اونجا بخونه و البته فقط باید اون پرسنلی رو توی شیت فروردین نشون بده که تاریخ شروع به کارشون قبل از فروردین هست(یا همون فروردین) و تاریخ پایان کارشون هم بعد از فروردین هست (یا همون فروردین) مثلا کسی که شروع به کارش 25/12/92 یا 15/01/93 هست رو باید نشون بده به شرطی که پایان کارش هم از فروردین به بعد باشه (مثلا 29/01/93 باشه یا ماهای بعدی)
    حالا چطوری این کار رو باید انجام بدم؟ یعنی با توجه به شروع به کار و پایان کار هر پرسنل اون پرسنل رو توی ماه مورد نظر نشون بده
    با تشکر
    اخطار: این یک موضوع قدیمی است
    به دلیل قدیمی بودن موضوع، ممکن است برخی فایل های ضمیمه به درستی کار نکنند. لطفا در صورت عدم ضرورت، از بالا آوردن موضوعات قدیمی خودداری نمایید.

  2. سپاس ها (1)


  3.  

  4. #2


    آخرین بازدید
    2022/12/05
    تاریخ عضویت
    October 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    4,399
    امتیاز
    12759
    سپاس
    4,642
    سپاس شده
    12,135 در 3,224 پست
    سطح اکسل
    70.00 %

    نقل قول نوشته اصلی توسط master نمایش پست ها
    سلام
    من توی یه شیت مشخصات پرسنلی چند نفر رو وارد کردم بعدش اومدم یه شیت به نام فروردین درست کردم و میخوام یک سری از مشخصات اون پرسنل (مثل نام و نام خانوادگی و شماره پرسنلی رو) از اونجا بخونه و البته فقط باید اون پرسنلی رو توی شیت فروردین نشون بده که تاریخ شروع به کارشون قبل از فروردین هست(یا همون فروردین) و تاریخ پایان کارشون هم بعد از فروردین هست (یا همون فروردین) مثلا کسی که شروع به کارش 25/12/92 یا 15/01/93 هست رو باید نشون بده به شرطی که پایان کارش هم از فروردین به بعد باشه (مثلا 29/01/93 باشه یا ماهای بعدی)
    حالا چطوری این کار رو باید انجام بدم؟ یعنی با توجه به شروع به کار و پایان کار هر پرسنل اون پرسنل رو توی ماه مورد نظر نشون بده
    با تشکر
    در لینک زیر دراینباره بحث شده

    استفاده از وی لوکاپ برای دو مقدار





اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پرسش جستجوی اطلاعات در لیست باکس و نمایش آن در لیست باکس یا...
    توسط kamyar در انجمن سوالات پیرامون ويژوال بيسيك - VBA Questions
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: 2019/02/27, 11:11
  2. جستجوی اسامی یک لیست در لیست مرجع
    توسط reshehri در انجمن توابع اکسل - Excel Functions
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 2014/01/13, 20:22

بازدید کنندگان با جستجو های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

انجمن اكسل ايران , اكسل , اكسس , سوال و جواب اكسل , سوال اكسس , انجمن اكسل ايران , توابع اكسل, آموزش اكسل, آموزش اكسس, VBA, ويژوال بيسيك

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها فعال هستند
  • شکلک ها فعال هستند
  • کد [IMG] فعال است
  • کد [VIDEO] فعال است
  • کد HTML غیر فعال است