با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و استادان گرامی<br>میخوام یه دفتر اسناد درسافتی در اکسل ایجاد کنم که هیچ ایده ایی براش ندارم ( یعنی ایده هام ابتدایی هستن )
سوالاتم
1) اینکه وقتی میخوام شماره حساب یا شماره سنذی ( چک ) رو وارد کنم حساب ها یا اسنادی که با صفر شروع میشوند رو نمیشه اول صفر وارد کرد و عدد رو رو به بالا یا پایین گرد میکنه
2) برخی از اسناد شماره هاشون با الف یا .. شروع میشه مثل سریال شناسنامه اونا رو چجوری وارد کنم؟ آیا اصلا مهمه اون قسمت الف و.. هم وارد بشه؟
3) یه ویدئو دیدم که با یه قابلیتی به نام پایوت تیبل یه جدولی رو بر اساس سال و ماه و... دسته بندی کرده بود منم میخوام یه دفتر اسنادی داشته باشم که مثلا بهم نشون بده تو سال فلان کلا چقد چک گرفتم و قراره نقد بشه و بعدش خواستم جزییاتش رو ببینم مثلا تو ماه سوم همون سال چنتا چکه و مجموعا تو همون ماه چقد چک دارم و...
اینجوری دیگه میخوام با یه نگاه و چهار تا کلیک بفمم نرم بشینم چک ها رو زیرورو کنم
ممنون و شرمنده که طولانی شد؟
سوالاتم
1) اینکه وقتی میخوام شماره حساب یا شماره سنذی ( چک ) رو وارد کنم حساب ها یا اسنادی که با صفر شروع میشوند رو نمیشه اول صفر وارد کرد و عدد رو رو به بالا یا پایین گرد میکنه
2) برخی از اسناد شماره هاشون با الف یا .. شروع میشه مثل سریال شناسنامه اونا رو چجوری وارد کنم؟ آیا اصلا مهمه اون قسمت الف و.. هم وارد بشه؟
3) یه ویدئو دیدم که با یه قابلیتی به نام پایوت تیبل یه جدولی رو بر اساس سال و ماه و... دسته بندی کرده بود منم میخوام یه دفتر اسنادی داشته باشم که مثلا بهم نشون بده تو سال فلان کلا چقد چک گرفتم و قراره نقد بشه و بعدش خواستم جزییاتش رو ببینم مثلا تو ماه سوم همون سال چنتا چکه و مجموعا تو همون ماه چقد چک دارم و...
اینجوری دیگه میخوام با یه نگاه و چهار تا کلیک بفمم نرم بشینم چک ها رو زیرورو کنم
ممنون و شرمنده که طولانی شد؟
کامنت