نیازمند ساخت درفتر اسناد دریافتی ام

Collapse
این تاپیک قفل است.
X
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • Ali-Zali

    • 2016/05/27
    • 27
    • 14.00

    [حل شده] نیازمند ساخت درفتر اسناد دریافتی ام

    با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و استادان گرامی<br>میخوام یه دفتر اسناد درسافتی در اکسل ایجاد کنم که هیچ ایده ایی براش ندارم ( یعنی ایده هام ابتدایی هستن )
    سوالاتم
    1) اینکه وقتی میخوام شماره حساب یا شماره سنذی ( چک ) رو وارد کنم حساب ها یا اسنادی که با صفر شروع میشوند رو نمیشه اول صفر وارد کرد و عدد رو رو به بالا یا پایین گرد میکنه

    2) برخی از اسناد شماره هاشون با الف یا .. شروع میشه مثل سریال شناسنامه اونا رو چجوری وارد کنم؟ آیا اصلا مهمه اون قسمت الف و.. هم وارد بشه؟

    3) یه ویدئو دیدم که با یه قابلیتی به نام پایوت تیبل یه جدولی رو بر اساس سال و ماه و... دسته بندی کرده بود منم میخوام یه دفتر اسنادی داشته باشم که مثلا بهم نشون بده تو سال فلان کلا چقد چک گرفتم و قراره نقد بشه و بعدش خواستم جزییاتش رو ببینم مثلا تو ماه سوم همون سال چنتا چکه و مجموعا تو همون ماه چقد چک دارم و...

    اینجوری دیگه میخوام با یه نگاه و چهار تا کلیک بفمم نرم بشینم چک ها رو زیرورو کنم
    ممنون و شرمنده که طولانی شد؟
  • Javid Mokhtari
    مدير تالار ويژوال بيسيك

    • 2012/01/16
    • 1212
    • 73.00

    #2
    نوشته اصلی توسط Ali-Zali
    با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و استادان گرامی<br>میخوام یه دفتر اسناد درسافتی در اکسل ایجاد کنم که هیچ ایده ایی براش ندارم ( یعنی ایده هام ابتدایی هستن )
    سوالاتم
    1) اینکه وقتی میخوام شماره حساب یا شماره سنذی ( چک ) رو وارد کنم حساب ها یا اسنادی که با صفر شروع میشوند رو نمیشه اول صفر وارد کرد و عدد رو رو به بالا یا پایین گرد میکنه

    2) برخی از اسناد شماره هاشون با الف یا .. شروع میشه مثل سریال شناسنامه اونا رو چجوری وارد کنم؟ آیا اصلا مهمه اون قسمت الف و.. هم وارد بشه؟

    3) یه ویدئو دیدم که با یه قابلیتی به نام پایوت تیبل یه جدولی رو بر اساس سال و ماه و... دسته بندی کرده بود منم میخوام یه دفتر اسنادی داشته باشم که مثلا بهم نشون بده تو سال فلان کلا چقد چک گرفتم و قراره نقد بشه و بعدش خواستم جزییاتش رو ببینم مثلا تو ماه سوم همون سال چنتا چکه و مجموعا تو همون ماه چقد چک دارم و...

    اینجوری دیگه میخوام با یه نگاه و چهار تا کلیک بفمم نرم بشینم چک ها رو زیرورو کنم
    ممنون و شرمنده که طولانی شد؟
    با سلام...

    لطفا برای خواستتون یه فرم اولیه درست کنید و سئوالهاتون رو یکی یکی بپرسین.
    [FONT=Tahoma][INDENT][CENTER][SIZE=3][FONT=courier new][B][FONT=comic sans ms][SIZE=3][FONT=arial]دوره های آموزش رایگان اکسل از صفر تا پیشرفته بصورت تصویری
    بیش از [COLOR=#008000]60[/COLOR] جلسه آموزش ویدئویی رایگان

    شرکت در دوره:
    [/FONT][/SIZE]
    [SIZE=5] [FONT=Tahoma][FONT=courier new][B][URL]https://javidsoft.ir/courses/[/URL][/B][/FONT][/FONT][/SIZE][/FONT]
    [/B][/FONT][/SIZE]
    [/CENTER]
    [/INDENT]
    [/FONT]

    کامنت

    • Ali-Zali

      • 2016/05/27
      • 27
      • 14.00

      #3
      نوشته اصلی توسط jansiz hayat
      با سلام...

      لطفا برای خواستتون یه فرم اولیه درست کنید و سئوالهاتون رو یکی یکی بپرسین.
      سلام دوباره و عرض ادب
      طبق فایل ضمیمه باشه و بتونم بر اساس چند فاکتور یا المان فیلتر کنم ( احتمالا ابزار سورت اند فیلتر )
      این ها مهمترین چیزایی که میخوام بتونم فیلتر کنم و یا دسته بندی کنم :
      بر اساس بانک ها
      بر اساس نام واگذار کننده
      بر اساس مبلغ سند
      بر اساس تاریخ سند
      بر اساس گیرنده

      فقط یه موردی هست
      من وقتی شماره حساب یا سندی رو که با صفر شروع میشه یا مثلا اولش عبارتی مثل الف/۳۹
      داره رو چطور بزنم صفر رو قبول نمیکنه!!!

      اگه تاریخ سررسید ها پشت سر هم نبود وقتی زدم کلا اردیبهشت یا خرداد یا ... رو فیلتر کنه نشونم بده و حتی بر اساس روز ماه یا سال بشه پشت هم به ترتیب سر رسید بهم نشون بده
      ممنون
      ببخشید اگه بازم زیاد پرسیدم اخه به ندرت انلاین میشم
      بی نهایت سپاسگزارم [emoji8] [emoji8]

      از تاپاتاک استفاده کردم که فایل اکسل رو پشتیبانی نکرد و زیپ رو هم فرستاده رو فضای ابری خودش
      شرمنده

      کامنت

      چند لحظه..