با سلام به همه دوستان عزیز
من یه فاکتور برای فروشگاه خودم طراحی کردم ولی یه مشکل که داره باید تک تک فاکتورها رو به اسامی جدا ذخیره کنم و برای پیدا کردن یک مشتری بین این همه فایل اکسل کار خیلی سختیه
راهی هست که هر فاکتوری که چاپ بشه اطلاعاتش در یک جدول اتوماتیک وار ثبت بشه مثلا نام مشتری و تاریخ به ترتیب زیر هم ذخیره بشه
یک نمونه گذاشتم چجور میشه بعد چاپ شدن اسم مشتری جدید اتومات به جدول اضاف بشه
Receive Voucher - Copy.xlsx
من یه فاکتور برای فروشگاه خودم طراحی کردم ولی یه مشکل که داره باید تک تک فاکتورها رو به اسامی جدا ذخیره کنم و برای پیدا کردن یک مشتری بین این همه فایل اکسل کار خیلی سختیه
راهی هست که هر فاکتوری که چاپ بشه اطلاعاتش در یک جدول اتوماتیک وار ثبت بشه مثلا نام مشتری و تاریخ به ترتیب زیر هم ذخیره بشه
یک نمونه گذاشتم چجور میشه بعد چاپ شدن اسم مشتری جدید اتومات به جدول اضاف بشه
Receive Voucher - Copy.xlsx
کامنت