پر کردن خودکار اطلاعات از Excel در Word

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • mohammad_reza00
    • 2017/07/25
    • 2

    پر کردن خودکار اطلاعات از Excel در Word

    سلام
    دوستان من یه فایل Excel دارم که یه سری اطلاعات داره مثل نام و نام خانودگی و شماره شناسنامه و سال تولد

    بعد من یه فایل Word هم دارم که یه نامه اداری هست که همون اطلاعات بالا رو توی اون وارد میکنم

    روال کار من اینه که این اطلاعات رو یه بار توی اکسل وارد میکنم بعد سیو میکنم میرم توی ورد دوباره وارد میکنم پرینت میگیرم

    چند وقت پیش یه بنده خدایی اومده بود اینو اتومات کرده بود که اطلاعات رو توی اکسل که وارد میکردی و سیو میکردی بعد که فایل ورد رو بار میکردی اخرین اطلاعات که توی اکسل بود میومد اونجا الان این مشکل براش پیش اومد و دوباره باید این کارو دستی انجام بدم

    میخواستم ببینم میتونید راهنمایی کنید که چه جوری من باید این کارو اتوماتش کنم؟
  • iranweld

    • 2015/03/29
    • 3341

    #2
    با سلام
    در برنامه ورد از منوی mail merging برای ورود اطلاعات از اکسل به ورد استفاده کنید.

    کامنت

    • mohammad_reza00
      • 2017/07/25
      • 2

      #3
      نوشته اصلی توسط iranweld
      با سلام
      در برنامه ورد از منوی mail merging برای ورود اطلاعات از اکسل به ورد استفاده کنید.
      میشه بیشتر توضیح بدین که دقیقا چه طوری باید همچین چیزی بسازم؟

      یا اموزشی هست در رابطه با این توی انجمن لینکش رو بدید؟

      کامنت

      • Amir Ghasemiyan

        • 2013/09/20
        • 4598
        • 100.00

        #4
        نوشته اصلی توسط mohammad_reza00
        میشه بیشتر توضیح بدین که دقیقا چه طوری باید همچین چیزی بسازم؟

        یا اموزشی هست در رابطه با این توی انجمن لینکش رو بدید؟


        این تاپیک رو مطالعه بفرمایید

        استفاده از word و excel برای ایجاد تعداد زیادی فرم

        کامنت

        چند لحظه..