چشمك زدن يك سلول

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts

  • Javid Mokhtari
    پاسخ داد
    RE: چشمك زدن يك سلول

    با سلام.
    دوست عزیز این کار با VBA انجام شده است.برای دسترسی به کدها مسیر زیر را طی نمائید:
    تب Developer-->گروه Code-->گزینه Macros
    دو ماکرو به نامهای StartBlink و StopBlinkوجود دارد.یکی را انتخاب و دکمه Edit (در سمت راست)را بزنید.

    Leave a comment:


  • chitgaran
    پاسخ داد
    RE: چشمك زدن يك سلول

    با سلام:مي شه بيشتر توضيح بدهيد چطور بايد اين كار را كرد؟

    Leave a comment:


  • plc_pcb
    پاسخ داد
    RE: چشمك زدن يك سلول

    نوشته اصلی توسط 4017
    با سلام
    ميشه يه سلول رو بنا به خواسته اي كه داريم بصورت چشمك زن نمايش بديم؟
    اگه ميشه لطفا راهنمايي كنيد
    با تشكر
    با سلام

    در لینک زیر یک فایل نمونه براتون آپلود کردم

    http://s2.picofile.com/file/7289330535/cheshmak_cell_A1.rar.html

    سلول A1 چشمک میزنه بدون هیچ بار گذاری روی فایل و سیستم

    شما میتونید شرط مورد نظر خودتون رو توی برنامه VBA وارد کنید

    Leave a comment:


  • Javid Mokhtari
    پاسخ داد
    RE: چشمك زدن يك سلول

    خواهش می کنم.اگه حالت مد نظرتون نبود بگین تا حالت های دیگه درست کنم.
    البته اگر مقدار بدهی را عوض کنید یک پیغام هشدار ظاهر می شود.

    Leave a comment:


  • 4017
    پاسخ داد
    RE: چشمك زدن يك سلول

    ازتون ممنونم. بسيار لطف فرموديد

    Leave a comment:


  • Javid Mokhtari
    پاسخ داد
    RE: چشمك زدن يك سلول

    با سلام.


    یک حالت خیلی ساده برای هشدار(sheet 2).
    اگر مقدار بدهی را عوض کنید یک پیغام هشدار ظاهر می شود.
    هشدار دهنده

    Leave a comment:


  • 4017
    پاسخ داد
    RE: چشمك زدن يك سلول

    ميشه يه نمونه شو برام بذاريد؟

    Leave a comment:


  • Javid Mokhtari
    پاسخ داد
    RE: چشمك زدن يك سلول

    با سلام.
    دوست عزیز برای اینکه از حالتهای هشدار دهنده استفاده کنی روش های زیادی وجود داره.مثلاً استفاده از پالت رنگ ها یا پیغام های هشدار دهنده توسط کدهای VB.

    Leave a comment:


  • 4017
    پاسخ داد
    RE: چشمك زدن يك سلول

    يعني اگه بخوام تو ويژوال بيسيك يه كد بنويسم كه مثلا اگه سلول A1 از B1 بزرگتر شد چشمك بزنه اين عمل انجام شدني نيست؟
    نميشه فرمولهاي ديگه رو اجرا كرد؟
    من بيشتر منظورم اينه كه ميخوام يه جور هشدار دهنده باشه.اين عمل (چشمك زدن) ادامه دار نيست
    با تشكر

    Leave a comment:


  • mrexcel
    پاسخ داد
    RE: چشمك زدن يك سلول

    همانطور که میذانید صفحه نرم افزار اکسل یک صفحه استاتیک است
    یعنی اگر در درون صفحه اکشنی انجام شود کل صفحه درگیر میشود و همینطور وقتی یک سلول فعال شود کل فایل درگیر خواهد شد . بنابراین اگر به این مورد نیاز باشد با استفاده از امکانات محیط ویزوال بیسیک باید یک کانتر یا شمارنده تعریف نمود و ان را در سلول با استفاده از کد رنگ دائم چشمک زن نمود ولی به یاد داشته باشید با این کار صفحه دائم در حال محاسبه خواهد بود هیچ عملی در صفحه انجام نمیشود

    Leave a comment:


  • 4017
    یک موضوع ایجاد کرد چشمك زدن يك سلول

    چشمك زدن يك سلول

    با سلام
    ميشه يه سلول رو بنا به خواسته اي كه داريم بصورت چشمك زن نمايش بديم؟
    اگه ميشه لطفا راهنمايي كنيد
    با تشكر
چند لحظه..