باسلام خدمت دوستان عزیز بنده فایل اکسل رو شیت بندی کردم و برای ایجاد جمع کل و تهیه صورت وضعیت میخوام جمع کل شیت ها رو تو جدول مربوطه مورد نظر درج کنم و نمیدونم چطوری باید شیت ها رو به هم مرتبط کنمفایل اکسل رو من ضمیمه پست کردم و ممنون میشم دوستان رو این فایل مساله بنده رو حل کنن ( چون فایل های مشابهی هم هست که باید جداگانه انجام بدم )
ایجاد صورت وضعیت در شیت جدید
Collapse
این تاپیک قفل است.
X
X
-
-
باسلام خدمت دوستان عزیز بنده فایل اکسل رو شیت بندی کردم و برای ایجاد جمع کل و تهیه صورت وضعیت میخوام جمع کل شیت ها رو تو جدول مربوطه مورد نظر درج کنم و نمیدونم چطوری باید شیت ها رو به هم مرتبط کنمفایل اکسل رو من ضمیمه پست کردم و ممنون میشم دوستان رو این فایل مساله بنده رو حل کنن ( چون فایل های مشابهی هم هست که باید جداگانه انجام بدم )
سلام دوست عزیز
من پیشنهاد میکنم برای این فایلتون از ابزار Consolidate زیر مجموعه تب Data استفاده کنید. نیازی هم به فرمول نویسی نیست. اگر هم اصرار به فرمول دارید میتونین از فرمول SUMIF استفاده کنید.
اگر در مورد کار با این ابزار و یا تابع اطلاعاتتون ضعیفه تو انجمن سرچ کنید اطلاعات زیادی پیدا میکنید. اگر موفق نشدید بفرمایید تا بیشتر راهنماییتون کنم -
سلام دوست عزیز
من پیشنهاد میکنم برای این فایلتون از ابزار Consolidate زیر مجموعه تب Data استفاده کنید. نیازی هم به فرمول نویسی نیست. اگر هم اصرار به فرمول دارید میتونین از فرمول SUMIF استفاده کنید.
اگر در مورد کار با این ابزار و یا تابع اطلاعاتتون ضعیفه تو انجمن سرچ کنید اطلاعات زیادی پیدا میکنید. اگر موفق نشدید بفرمایید تا بیشتر راهنماییتون کنم
چون شما فقط اسم اون ابزار رو آوردید ولی توضیح از روش استفاده اون نگفتید
باتشکرکامنت
-
سلام دوست عزيز
همونطور كه گفتم يه سرچ بكنيد اطلاعات خيلي خوبي بدست مياريد
آموزش يكپارچه سازی کاربرگها با استفاده از دستور consolidate
روش تعمیم نامشیت ها در فرمول به سلول های دیگرکامنت
کامنت