سلام؛ من یک اکسل دارم که زمان ورود و خروج رو ثبت میکنم و بر اساس اون هزینه استفاده از دستگاه رو اعلام میکنم... حالا میخوام تو سلول بعدی جمع کل مبلغی که دستگاه کار کرده رو بگذارم...
یعنی مثلا از 10 تا 12 میشه 50 هزار تومان و بعد از 15 تا 16 هم میشه 25 هزار تومن
حالا یک سلول میخوام که جمع کارکرد رو بهم بگه...
این در حالیه که من وقتی ساعت ورود و خروج رو عوض میکنم اطلاعات قبلی از بین میره...
لطفا کمکم کنید
یعنی مثلا از 10 تا 12 میشه 50 هزار تومان و بعد از 15 تا 16 هم میشه 25 هزار تومن
حالا یک سلول میخوام که جمع کارکرد رو بهم بگه...
این در حالیه که من وقتی ساعت ورود و خروج رو عوض میکنم اطلاعات قبلی از بین میره...
لطفا کمکم کنید
کامنت