سلام و خسته نباشید خدمت اساتید محترم
بنده یه فایل از اسامی سرپرستان (بیمه شده اصلی ) و بیمه شدگان تحت تکلفشون دارم که در شیت اول قرار دارد، و میخوام در شیت دوم برخی از عناوین ستون های شیت 1 رو مورد استفاده قرار بدم
طوری که باوارد کردن ابتدای نام یا نام خانوادگی بیمه شده اصلی یا افراد تحت تکلف موارد مشابه رو پیشنهاد بده و بتونم از بین پیشنهادات انتخاب کنم تا هر بار لازم نباشه اسم و فامیل بیمه شده و تحت تکلف رو از اول کامل دستی تایپ کنم.
طبق فایل پیوست شیت اول لیست کامل اسامی به همراه اطلاعات دیگه اس و در شیت های دیگه وقتی هر یک از اسامی شیت اول فاکتور مخارج رو ارسال میکنن باید دستی وارد کنم اسامی رو
در اصل این لیست برای بیمه تکمیلی هستش
ممنون میشم هم نحوه انجام کار رو توضیح بدید هم فایل رو برام بسازید و قرار بدید که هم یاد بگیرم و هم استفاده کنم
چون ممکنه در آینده ستون های بیشتری به این عناوین اضافه بشه مثل کدملی و...
متشکر
- - - Updated - - -
اگر سوالی بود برای درک بیشتر سوال در خدمتم
بنده یه فایل از اسامی سرپرستان (بیمه شده اصلی ) و بیمه شدگان تحت تکلفشون دارم که در شیت اول قرار دارد، و میخوام در شیت دوم برخی از عناوین ستون های شیت 1 رو مورد استفاده قرار بدم
طوری که باوارد کردن ابتدای نام یا نام خانوادگی بیمه شده اصلی یا افراد تحت تکلف موارد مشابه رو پیشنهاد بده و بتونم از بین پیشنهادات انتخاب کنم تا هر بار لازم نباشه اسم و فامیل بیمه شده و تحت تکلف رو از اول کامل دستی تایپ کنم.
طبق فایل پیوست شیت اول لیست کامل اسامی به همراه اطلاعات دیگه اس و در شیت های دیگه وقتی هر یک از اسامی شیت اول فاکتور مخارج رو ارسال میکنن باید دستی وارد کنم اسامی رو
در اصل این لیست برای بیمه تکمیلی هستش
ممنون میشم هم نحوه انجام کار رو توضیح بدید هم فایل رو برام بسازید و قرار بدید که هم یاد بگیرم و هم استفاده کنم
چون ممکنه در آینده ستون های بیشتری به این عناوین اضافه بشه مثل کدملی و...
متشکر
- - - Updated - - -
اگر سوالی بود برای درک بیشتر سوال در خدمتم
کامنت