با سلام
دوستان، من یک فایل دارم که میخوام مثل نرم افزار حسابداری ازش گزارش بگیرم.
یعنی در یک شیت(دفترکار) به ترتیب تاریخ و رخداد، همه ثبتهای همه فروشگاه ها رو بزنم و در شیتهای مختلف که هر کدوم واسه یه فروشگاه هستش، به ترتیب تاریخ منتقل بشه.
اگه فقط شیت (الف) انجام بشه،کفایت میکنه.بقیه رو میتونم یاد بگیرم.
شیت (گزارش کل) رو خودم گذاشتم ولی پخش کردن در حساب هر فروشگاه رو بلد نیستم.
ممنون دوستان
فایل پیوست می باشد
دوستان، من یک فایل دارم که میخوام مثل نرم افزار حسابداری ازش گزارش بگیرم.
یعنی در یک شیت(دفترکار) به ترتیب تاریخ و رخداد، همه ثبتهای همه فروشگاه ها رو بزنم و در شیتهای مختلف که هر کدوم واسه یه فروشگاه هستش، به ترتیب تاریخ منتقل بشه.
اگه فقط شیت (الف) انجام بشه،کفایت میکنه.بقیه رو میتونم یاد بگیرم.
شیت (گزارش کل) رو خودم گذاشتم ولی پخش کردن در حساب هر فروشگاه رو بلد نیستم.
ممنون دوستان
فایل پیوست می باشد
کامنت