با سلام من هر ماه یک فایل اکسل دارم که باید با لیست اولیه که دارم سلول مبالغ را چک کنم و افرادی که پرداخت انجام داده اند را مشخص کنم !
چون تعداد لیست معمولا بین 1000 نفر هستند اگه بخوام یکی یکی چک کنم وقت گیر هستش راهی وجود داره که من لیست اولیه خودم را که اول هر ماه تهیه میکنم با لیست نهایی که آخر ماه تهیه میکنم سلول پرداختیها را چک کنم و جداسازی را انجام بدم؟
چون تعداد لیست معمولا بین 1000 نفر هستند اگه بخوام یکی یکی چک کنم وقت گیر هستش راهی وجود داره که من لیست اولیه خودم را که اول هر ماه تهیه میکنم با لیست نهایی که آخر ماه تهیه میکنم سلول پرداختیها را چک کنم و جداسازی را انجام بدم؟
کامنت