سلام
خسته نباشید
میخوام یه فایل اکسل برای انجام حسابداری شخصی درست کنم دوتا سوال دارم که نمیدونم چجوری انجام بدم
سوال اول:
چجوری میتونم توی یه سری از سلول ها گروه حساب کل و معین و تفضیل مشخص کنم بعد توی یه شیت دیگه که برای زدن سند هست نمایش بدم. به صورتی که هر حسابی رو برای سند زدن انتخاب کردم توی یه شیت جدا بتونم صورت حساب هر گروه رو ببینم
دقیقا کاری که توی نرم افزار های حسابداری انجام میشه رو نیاز دارم
مثلا اگه یه سند به صورت زیر زدم مبلغ هر کدوم توی حساب خودش ثبت بشه که بتونم مانده هر حساب رو در بیارم
هزینه برق500 بد
هزینه اب 1000 بد
صندوق 1500 بس
سوال دوم:
نیاز دارم توی یه قسمت ثابت اطلاعات یه سری سطر رو بگیرم
برای مثال توی دوتا سطر مشخصات حساب بانکی رو نوشتم ( نام حساب.مانده حساب.شعبه بانک ) چجوری میتونم توی یه سطر دیگه با تایپ کردن شماره سطر حساب بانکی مورد نظر اطلاعات اون حساب رو نمایش بدم
خسته نباشید
میخوام یه فایل اکسل برای انجام حسابداری شخصی درست کنم دوتا سوال دارم که نمیدونم چجوری انجام بدم
سوال اول:
چجوری میتونم توی یه سری از سلول ها گروه حساب کل و معین و تفضیل مشخص کنم بعد توی یه شیت دیگه که برای زدن سند هست نمایش بدم. به صورتی که هر حسابی رو برای سند زدن انتخاب کردم توی یه شیت جدا بتونم صورت حساب هر گروه رو ببینم
دقیقا کاری که توی نرم افزار های حسابداری انجام میشه رو نیاز دارم
مثلا اگه یه سند به صورت زیر زدم مبلغ هر کدوم توی حساب خودش ثبت بشه که بتونم مانده هر حساب رو در بیارم
هزینه برق500 بد
هزینه اب 1000 بد
صندوق 1500 بس
سوال دوم:
نیاز دارم توی یه قسمت ثابت اطلاعات یه سری سطر رو بگیرم
برای مثال توی دوتا سطر مشخصات حساب بانکی رو نوشتم ( نام حساب.مانده حساب.شعبه بانک ) چجوری میتونم توی یه سطر دیگه با تایپ کردن شماره سطر حساب بانکی مورد نظر اطلاعات اون حساب رو نمایش بدم
کامنت