دوست عزیز دفتر معین بسته به نیاز شما باید طراحی بشه لطفا سرفصلهایی که باهاشون کار میکنید یا در مورده شغلی که میخوایید استفاده کنید بیشتر توضیح بدید.
حسابداری و دفتر معین
Collapse
X
-
با سلام استاد عزیز فایل ارسالی شما در حقیقت دفتر معینه فقط خیلی پیشرفته نیست و برای سیستم حسابداری نمیشه ازش استفاده کرد
دوست عزیز دفتر معین بسته به نیاز شما باید طراحی بشه لطفا سرفصلهایی که باهاشون کار میکنید یا در مورده شغلی که میخوایید استفاده کنید بیشتر توضیح بدید.[CENTER][COLOR=#ffd700][/COLOR]تنها راهي که به شکست مي انجامد، تلاش نکردن است
[IMG]http://www.graphics18.com/wp-content/uploads/2010/12/yellow-flower23.gif[/IMG]
[/CENTER] -
سلام من فقط میخوام از دفتر معین استفاده کنم این برنامه اکسل یه کلید به نام بروزرسانی اطلاعات داره اون رو که میزنیم باید بتونیم اطلاعات شخص رو روی شیت مخصوص به خودش ببینیم اما متاسفانه این اتفاق نمیافتهکامنت
-
دوست من اجازه بدید تا فردا همین برنامه رو براتون اماده کار میکنم[CENTER][COLOR=#ffd700][/COLOR]تنها راهي که به شکست مي انجامد، تلاش نکردن است
[IMG]http://www.graphics18.com/wp-content/uploads/2010/12/yellow-flower23.gif[/IMG]
[/CENTER]کامنت
-
سلام همین برنامه با نام تنخواه گردانی موجود می باشد فکر کنم جواب شما را در سطح 5 دفتر معین جواب بده
مجددا آپلود می کنم
اصولا نباید افرادی را که کدی به آنها اختصاص داده شده پاک یا delete شوند چون تداخل حساب بوجود می آید و از امنیت محاسبات می کاهدفایل های پیوست شدهLast edited by rezajaberpour; 2013/10/17, 13:23.کامنت
-
دفتر معین
دوست عزیز سلام
من این فایل را برای کارهای خودم درست کردم. ببین به کارت میاد؟فایل های پیوست شدهکامنت
-
سلام دوست عزیز
من این فایل را برای کارهای خودم درست کردم و استفاده میکنم.
ببین به کارت میاد؟فایل های پیوست شدهکامنت




کامنت