دیکشنری در اکسل بصورت Addin

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts

  • mojiav
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    منو ببخشید که اینقدر دیر میام
    ممنون از راهنمایی و بزرگواریتون استاد

    Leave a comment:


  • shamsololama
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    با درود فراوان

    در این کد اینپود باکسی با میشه هر کلمه ای که وارد کنید به اول سل های A1 تا A1000 <ارد میشه


    Sub Macro1()
    '
    ' Macro1 Macro
    ' Macro recorded 09/17/2011 by shamsololama\
    Dim c As Range
    Dim m
    m = InputBox("Inter your Word")
    For Each c In Range("A1:A1000")
    c = m & " " & c
    Next
    '
    End Sub

    Leave a comment:


  • mojiav
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    نوشته اصلی توسط shamsololama
    با درود فراون

    خوب بستگی داره که این ستون خالی هست و می خوای بعد متنی رو بهش اضافه کنیو اینکه این ستون دارای اطلاعات هست و می خوای یک متن ثابت رو به اولش اضاف کنی
    ولی درهر صورت هو با تابع میشه این کار رو انجان داد و هم با کد نویسی
    و اینکه آیا این کار را برای یک بار می خواهی انجام دهدی و یا اینکه این عمل برای همیشه نسبت به ستون A برقرار باشه
    سلام استاد ببخشید دیر شد من می خوام هروقت که خواستم اول اطلاعاتو ی متن ثابت تغییر بدم حدود 1000 تا اطلاعات تو اون ستون هست چجورس اسن کارو مس تونم انجام بدم

    Leave a comment:


  • htsadra
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    pls for me tankyou
    htm.zarandi@gmail.com
    htm.zarandi@yahoo.com

    Leave a comment:


  • shamsololama
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    با درود فراون

    خوب بستگی داره که این ستون خالی هست و می خوای بعد متنی رو بهش اضافه کنیو اینکه این ستون دارای اطلاعات هست و می خوای یک متن ثابت رو به اولش اضاف کنی
    ولی درهر صورت هو با تابع میشه این کار رو انجان داد و هم با کد نویسی
    و اینکه آیا این کار را برای یک بار می خواهی انجام دهدی و یا اینکه این عمل برای همیشه نسبت به ستون A برقرار باشه

    Leave a comment:


  • shamsololama
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    با درود فراون

    خوب بستگی داره که این ستون خالی هست و می خوای بعد متنی رو بهش اضافه کنیو اینکه این ستون دارای اطلاعات هست و می خوای یک متن ثابت رو به اولش اضاف کنی
    ولی درهر صورت هو با تابع میشه این کار رو انجان داد و هم با کد نویسی
    و اینکه آیا این کار را برای یک بار می خواهی انجام دهدی و یا اینکه این عمل برای همیشه نسبت به ستون A برقرار باشه

    Leave a comment:


  • mojiav
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    سلام مجدد استاد طاعات و عباداتتون مورد قبول حق تعالی...
    استاد یه سوال اگه بخوام اول اطلاعات یه ستون مثلا ستون A یه متن ثابت اضافه کنم ولی نخوام دستی این کارو انجام بدم چیکار باید بکنم

    Leave a comment:


  • mojiav
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    بله دریافت شد متشکرم استاد خیلی کمک بزرگی بهم کردین

    Leave a comment:


  • shamsololama
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    نوشته اصلی توسط mojiav
    نوشته اصلی توسط shamsololama
    با درودفراوان

    بله خواهش میکنم چرا که نه

    یه میل برام بفرست تا دیتابیسش رو برات بفرستم
    ممنون میفرستم واستون
    با درود فراوان
    فرستادم خدمت شما

    Leave a comment:


  • mojiav
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    نوشته اصلی توسط shamsololama
    با درودفراوان

    بله خواهش میکنم چرا که نه

    یه میل برام بفرست تا دیتابیسش رو برات بفرستم
    ممنون میفرستم واستون

    Leave a comment:


  • shamsololama
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    با درودفراوان

    بله خواهش میکنم چرا که نه

    یه میل برام بفرست تا دیتابیسش رو برات بفرستم

    Leave a comment:


  • shamsololama
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    با درودفراوان

    بله خواهش میکنم چرا که نه

    یه میل برام بفرست تا دیتابیسش رو برات بفرستم

    Leave a comment:


  • mojiav
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    نوشته اصلی توسط shamsololama
    با درود فروان
    منظور شما اینه به غیر از برنامه فقط دیتابیس خالی این دیکشنری در یک صفحه اکسل می خوای؟[hr]
    با درود فروان
    منظور شما اینه به غیر از برنامه فقط دیتابیس خالی این دیکشنری در یک صفحه اکسل می خوای؟
    آره دیتا بیسش شدنیه ؟

    Leave a comment:


  • shamsololama
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    با درود فروان
    منظور شما اینه به غیر از برنامه فقط دیتابیس خالی این دیکشنری در یک صفحه اکسل می خوای؟[hr]
    با درود فروان
    منظور شما اینه به غیر از برنامه فقط دیتابیس خالی این دیکشنری در یک صفحه اکسل می خوای؟

    Leave a comment:


  • mojiav
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    سلام آقا مهندس شد داداش ممنون
    فقط ی چیزی اگع من کل کلمه ها و معنیاشو تو اکسل بخوام چی میشه؟
    ک نخوام اینجوری استفاده کنم

    Leave a comment:

چند لحظه..