دیکشنری در اکسل بصورت Addin

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts

  • shamsololama
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    با درود فراوان

    میشه تابعی که اسفاده میکنی رو بنویسی تا ببینم؟

    Leave a comment:


  • mojiav
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    نوشته اصلی توسط shamsololama
    با درود فراوان

    خوب اگر نسب کرده باشی استفاده از آن هم بصورت تابع هست

    اگر نیاز بود تماس بگیر خدمت شما عرض میکنم
    09177733411
    lممنون من تابع رو ک میزنم فقط مینویسه صفر همین

    Leave a comment:


  • shamsololama
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    با درود فراوان

    خوب اگر نسب کرده باشی استفاده از آن هم بصورت تابع هست

    اگر نیاز بود تماس بگیر خدمت شما عرض میکنم
    09177733411

    Leave a comment:


  • mojiav
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    سلام استاد عزیز من اینو اضافه کردم اما هیچی نمیاد!! شاید من بلد نیستم ازش استفاده کنم

    Leave a comment:


  • shamsololama
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    با درود فراوان

    فرستادم خدمت شما

    Leave a comment:


  • intro
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin


    alisaeedaccout@yahoo.com

    Leave a comment:


  • shamsololama
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    نوشته اصلی توسط intro
    سلام، اگه ممكنه براي منم ايميل بشه نتونستم دانلود كنم:heart:
    بادرود فراوان
    دوست عزیز یا میلت رو برام بنویسی و یا میلی به من بزن که براتون بفرستم

    Leave a comment:


  • intro
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    سلام، اگه ممكنه براي منم ايميل بشه نتونستم دانلود كنم:heart:

    Leave a comment:


  • shamsololama
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    با درود فراوان
    در واقع برای نصب آن هیچ پسوردی نیاز نیست ولی من چک میکنم که پسورد آن رو براتون بفرستم
    این مشکل بخاطر اینه که روی سیستم شما در محیط وی بی در تولز و رفرنس یک تیک هست که باید برداری تا اجرا بشه ولی من یه دیکشنری دیکه که بیشتر روش کار کردم و هم فارسی به فارسی هست و هم انگلیسی رو بزودی در اینجا قرار میدهم انشالله

    Leave a comment:


  • mo-aslani
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    استاد این پسورد صحیح نیست
    منظور من پسورد VBA Project برای ادین شما هست
    چون به محض اینکه میخوام ادین رو در اکسل نصب کنم پیام خطای Can not find project رو میده و بعد از اون پسورد میخواد

    Leave a comment:


  • mani_majidi
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    با سلام استاد گل گلی جان ، شمس العلما
    دانشمند حال حاضر اکسل
    آقا ما خیلی دوست داریم.
    میشه این فایل دیکشنری را هم برای من ایمیل بفرمائید؟ممنون هستم و بیشتر میشوم .
    hoomanamooh@yahoo.com

    Leave a comment:


  • shamsololama
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    با درود فراوان

    اگر فایلی که من گذاشتم مد نظر شماست با رمز عبورش exceliran باشه

    Leave a comment:


  • mo-aslani
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    با تشکر از استاد عزیز
    ولی فایل موردنظر پسورد داره و باز نمیشه اگر مقدور هست پسور رو هم اعلام کنین
    با تشکر

    Leave a comment:


  • REZAASEFI
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    باسلام آدرس ایمیل اینجانب به شرح زیر است
    asefi_1979@yahoo.com

    Leave a comment:


  • runmohsen
    پاسخ داد
    RE: دیکشنری در اکسل بصورت Addin

    با تشکر از استاد شمس العلماء
    سلام دوستان لینک فعال میباشد
    ولی باید در سایت ثبت نام کنید
    همان یوزر و پسورد ثبت نام در انجمن را میتوانید جهت سایت بکار ببرید
    از این آدرس میتوانید جهت ورود به سایت استفاده کنید واقدام به دانلود کنید

    Leave a comment:

چند لحظه..