با سلام به تمامی دوستان و اساتید
یک فاکتور فروش در فایل پیوست دارم که میخوام اطلاعاتی رو که ثبت کردم(صدور فاکتور) در شیت دیگری ثبت بشه با همون فرمت و زیر هم(چون تعداد فاکتور هایی که صادر میشه زیاده) در این صورت در شیت دیگری تمام فاکتور ها قابل مشاهده و گزارش گیری میشه.
از دوستانی که میتونن در این زمینه کمک کنن ممنون میشم راهنمائیم کنن.
با تشکر و قدردانی
یک فاکتور فروش در فایل پیوست دارم که میخوام اطلاعاتی رو که ثبت کردم(صدور فاکتور) در شیت دیگری ثبت بشه با همون فرمت و زیر هم(چون تعداد فاکتور هایی که صادر میشه زیاده) در این صورت در شیت دیگری تمام فاکتور ها قابل مشاهده و گزارش گیری میشه.
از دوستانی که میتونن در این زمینه کمک کنن ممنون میشم راهنمائیم کنن.
با تشکر و قدردانی
کامنت