سوال در مورد compatibility mode
Collapse
X
-
[CENTER]
[SIGPIC][/SIGPIC]
[/CENTER] -
[CENTER]
[SIGPIC][/SIGPIC]
[/CENTER]کامنت
-
کامنت
-
-
[CENTER]
[SIGPIC][/SIGPIC]
[/CENTER]کامنت
-
کامنت
-
پس واقعا حجم داده ها بالاست ، در این مواقع می بایست از تب calculation رو manual کنید و فقط در صورت نیاز محاسبه کنید با زدن کلید F9 تا حد زیادی مشکل شما رفع میشه[CENTER]
[SIGPIC][/SIGPIC]
[/CENTER]کامنت


بله سري قبلم مشكلم با همين فايل بود. حجمش ميشه 12 مگ. يه save ميزنم دقيقا 6 دقيقه طول ميكشه اعمال شه!!!!!
کامنت