تا حالا برای شما هم پیش اومده در صفحه ای که حاوی جداول و فرمول های زیادی است وقتی در یک قسمت خالی این صفحه عبارتی وارد میکنید به صورت خودکار جداول و فرمول ها را به اون عبارت نیز تخصیص دهد !؟
مثلا من جدولی داشتم که در ردیف اول نام چند فرایند و در ستون های زیری اش فرمول های محاسبه پیشرفت ها بود وقتی در کنار آخرین فرایند در سلول خالی نام یه فرایند جدید یا اصلا هر اسمی را وارد میکنم یک دفعه ستون زیرش تشکیل میشه و فرمولاش هم سر جاشون قرار میگیره ..
این اتفاق چطور می افته می خوام از این قابلیت Excel که خیلی جالب هست در جاهای دیگه استفاده کرد !؟
مثلا من جدولی داشتم که در ردیف اول نام چند فرایند و در ستون های زیری اش فرمول های محاسبه پیشرفت ها بود وقتی در کنار آخرین فرایند در سلول خالی نام یه فرایند جدید یا اصلا هر اسمی را وارد میکنم یک دفعه ستون زیرش تشکیل میشه و فرمولاش هم سر جاشون قرار میگیره ..
این اتفاق چطور می افته می خوام از این قابلیت Excel که خیلی جالب هست در جاهای دیگه استفاده کرد !؟
کامنت