مرحوم محمد محمدی

🖤 پیام تسلیت

با نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان سال‌ها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند.

مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.


انا لله و انا الیه راجعون

نمايش عملكرد توابع به زبان فارسي

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • saeid

    • 2010/08/01
    • 45

    نمايش عملكرد توابع به زبان فارسي

    يكي از مشكلات استفاده از توابع عدم آشنايي كاربران به زبان انگليسي مي باشد چرا كه كارايي بعضي توابع از نام آنها چندان مشخص نيست لذا براي اينكه بتوانيم عملكرد توابع را به زبان فارسي ببينيم كافيست نسخه فارسي ساز آفيس 2003 را كه مجاني هم هست ( يعني قفل شكسته نيست ) را نصب كنيم . با نصب اين برنامه و استفاده از زبان فارسي براي آفيس محيط برنامه هايي آفيس از جمله اكسل فارسي مي شود .
    حالا كافيست وارد اكسل شده و پنجره درج تابع را باز كنيم . هر تابعي را كه انتخاب كنيد عملكرد آن به فارسي در پائين پنجره نوشته مي شود
    ولي help توابع فارسي نمي شود .
چند لحظه..