سلام خدمت اساتید گرامی
من می خوام جمع تعداد نفرات کارمندانی که در هر یک از دفاتر نمایندگی شاغل هستند را در شیتی دیگر گزارش بگیرم .
یعنی در یک شیت من لیست اسامی و شماره پرسنلی و نام نمایندگی هایی که در انجا کار می کنند را دارم . حالا می خوام که در شیت بعدی با مشخص کردن نام نمایندگی جمع تعداد نفرات را گزارش بگیرم . لطفا راهنمایی کنید.ممنون
من می خوام جمع تعداد نفرات کارمندانی که در هر یک از دفاتر نمایندگی شاغل هستند را در شیتی دیگر گزارش بگیرم .
یعنی در یک شیت من لیست اسامی و شماره پرسنلی و نام نمایندگی هایی که در انجا کار می کنند را دارم . حالا می خوام که در شیت بعدی با مشخص کردن نام نمایندگی جمع تعداد نفرات را گزارش بگیرم . لطفا راهنمایی کنید.ممنون
کامنت