سلام .
من 5 تا فایل اکسل دارم که داخلشون اسامی کارکنان مجموعمون با ID(شماره پرسنل) شون قرار داره و فرمتشون به شکل زیره :

ممکنه این پرسنل توی هر کدوم از 5 تا فایل باشن . مثلا علی با id 1 هم ممکنه تو فایل یک هم دو هم سه و ... باشه . حالا من چطور میتونم اضافه کار کل افراد رو در 5 تا فایل تبدیل به یک فایل کنم؟
من 5 تا فایل اکسل دارم که داخلشون اسامی کارکنان مجموعمون با ID(شماره پرسنل) شون قرار داره و فرمتشون به شکل زیره :
ممکنه این پرسنل توی هر کدوم از 5 تا فایل باشن . مثلا علی با id 1 هم ممکنه تو فایل یک هم دو هم سه و ... باشه . حالا من چطور میتونم اضافه کار کل افراد رو در 5 تا فایل تبدیل به یک فایل کنم؟
.png)
کامنت