سلام. با عرض قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان:
من برای محل کارم میخوام یه فایل در قالب اکسل طراحی کنم که اموال رو بشه به تفکیک اطاق و همکار داخل هر شیت وارد بشه. (کلا 17 شیت داریم و هر شیت نماینده یک اطاق). به طوری که در شیت آخر خودش اموال رو لیست کنه. مثلا بگه چند تا میز تو اداره موجود است. چند صندلی و غیره... البته در همه اطاق ها وسایلی که هست مشترک نیست مثلا یکی پرینتر داره یکی نداره. یه جوری ارتباط با صفحه آخر برقرار بشه که اگر در اطاقی یه وسیله کم بشه در جدول انتهایی خودش از تعداد کل کم کنه.
بعدشم بشه برای هر اطاق در یک برگه a4 پرینت گرفت.
فایل رو ضمیمه میکنم. از اساتید عزیز درخواست همکاری دارم. التماس دعا
[ATTACH]7504[/ATTACH]
من برای محل کارم میخوام یه فایل در قالب اکسل طراحی کنم که اموال رو بشه به تفکیک اطاق و همکار داخل هر شیت وارد بشه. (کلا 17 شیت داریم و هر شیت نماینده یک اطاق). به طوری که در شیت آخر خودش اموال رو لیست کنه. مثلا بگه چند تا میز تو اداره موجود است. چند صندلی و غیره... البته در همه اطاق ها وسایلی که هست مشترک نیست مثلا یکی پرینتر داره یکی نداره. یه جوری ارتباط با صفحه آخر برقرار بشه که اگر در اطاقی یه وسیله کم بشه در جدول انتهایی خودش از تعداد کل کم کنه.
بعدشم بشه برای هر اطاق در یک برگه a4 پرینت گرفت.
فایل رو ضمیمه میکنم. از اساتید عزیز درخواست همکاری دارم. التماس دعا
[ATTACH]7504[/ATTACH]
کامنت