سلام... میخواستم ببینم کسی میتونه توی این زمینه یه کمکی کنه؟!!
با یک مثال مشکلمو میگم:
فرض کنید من توی شیت1 یه جدول دارم که (ستون ها= ) شماره بیمه نامه، نام مشاور، روز، ماه، حق بیمه و کارمزد مشاور هست که وقتی من شماره بیمه نامه، نام مشاور، روز، ماه، حق بیمه وارد میکنم میاد کارمزد را حساب میکنه.. تا اینجاش که میدونم چجوریه و مشکلی نیست. اما من می خوام توی یه شیت دیگه(شیت2) یه گزارش بگیرم. توی شیت 2 من میخوام وقتی توی یکی از سلول ها نام مشاور و توی یکی دیگه ماه وارد شد، بیاد از شیت اول (بر اساس فیلترهای: نام مشاور و ماه) شماره بیمه نامه ها (یی که مثلا علی در ماه 1 داشته) را برام توی یک ستون در شیت دوم بریزه.....
دستور خاصی واسه این کار هست؟؟
با یک مثال مشکلمو میگم:
فرض کنید من توی شیت1 یه جدول دارم که (ستون ها= ) شماره بیمه نامه، نام مشاور، روز، ماه، حق بیمه و کارمزد مشاور هست که وقتی من شماره بیمه نامه، نام مشاور، روز، ماه، حق بیمه وارد میکنم میاد کارمزد را حساب میکنه.. تا اینجاش که میدونم چجوریه و مشکلی نیست. اما من می خوام توی یه شیت دیگه(شیت2) یه گزارش بگیرم. توی شیت 2 من میخوام وقتی توی یکی از سلول ها نام مشاور و توی یکی دیگه ماه وارد شد، بیاد از شیت اول (بر اساس فیلترهای: نام مشاور و ماه) شماره بیمه نامه ها (یی که مثلا علی در ماه 1 داشته) را برام توی یک ستون در شیت دوم بریزه.....
دستور خاصی واسه این کار هست؟؟

کامنت