اساتید
من 2 تاشیت دارم یکی هزینه ها یکی درامد هام
من میخوام مثلا از تاریخ 01/02/94 تا 05/02/94 درامد و هزینه هامو برام بیاره که روش انالیزی انجام بدم
یعنی وقتی من این تاریخ بالا رو وارد کنم خروجی بهم اینجور بده :
01/02/94
02/02/94
03/02/94
04/02/94
05/02/94
بعد اگه توی 01/02/94 من 5 تا از چک هام قراره پاس بشه جمع 5 تا چک رو کنار همون تاریخ بنویسه .
و به همین ترتیب الی اخر
فایل رو به همراه چیزی که باید خروجیش بشه ضمیمه کردم .
تا حد ممکن از vba اسفتاده نشه بهتره چون بلد نیستم و در تغییراتش به مشکل میخورم .
یا حداقل تاریخ ها رو با vba بزنه
بقیه رو با فرمول نویسی
هر جوری هم بخواهید میتونیم اطلاعات (شیت هزینه و درامد رو) بسته به نیازتون تعییر بدید.
من 2 تاشیت دارم یکی هزینه ها یکی درامد هام
من میخوام مثلا از تاریخ 01/02/94 تا 05/02/94 درامد و هزینه هامو برام بیاره که روش انالیزی انجام بدم
یعنی وقتی من این تاریخ بالا رو وارد کنم خروجی بهم اینجور بده :
01/02/94
02/02/94
03/02/94
04/02/94
05/02/94
بعد اگه توی 01/02/94 من 5 تا از چک هام قراره پاس بشه جمع 5 تا چک رو کنار همون تاریخ بنویسه .
و به همین ترتیب الی اخر
فایل رو به همراه چیزی که باید خروجیش بشه ضمیمه کردم .
تا حد ممکن از vba اسفتاده نشه بهتره چون بلد نیستم و در تغییراتش به مشکل میخورم .
یا حداقل تاریخ ها رو با vba بزنه
بقیه رو با فرمول نویسی
هر جوری هم بخواهید میتونیم اطلاعات (شیت هزینه و درامد رو) بسته به نیازتون تعییر بدید.
کامنت