جمع زدن اعداد در یک بازه زمانی مشخص

Collapse
این تاپیک قفل است.
X
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • a.dal65

    • 2011/04/29
    • 384
    • 67.00

    [حل شده] جمع زدن اعداد در یک بازه زمانی مشخص

    اساتید
    من 2 تاشیت دارم یکی هزینه ها یکی درامد هام
    من میخوام مثلا از تاریخ 01/02/94 تا 05/02/94 درامد و هزینه هامو برام بیاره که روش انالیزی انجام بدم
    یعنی وقتی من این تاریخ بالا رو وارد کنم خروجی بهم اینجور بده :
    01/02/94
    02/02/94
    03/02/94
    04/02/94
    05/02/94
    بعد اگه توی 01/02/94 من 5 تا از چک هام قراره پاس بشه جمع 5 تا چک رو کنار همون تاریخ بنویسه .
    و به همین ترتیب الی اخر
    فایل رو به همراه چیزی که باید خروجیش بشه ضمیمه کردم .
    تا حد ممکن از vba اسفتاده نشه بهتره چون بلد نیستم و در تغییراتش به مشکل میخورم .
    یا حداقل تاریخ ها رو با vba بزنه
    بقیه رو با فرمول نویسی
    هر جوری هم بخواهید میتونیم اطلاعات (شیت هزینه و درامد رو) بسته به نیازتون تعییر بدید.
    فایل های پیوست شده
  • generalsamad
    مدير تالار توابع

    • 2014/06/22
    • 1496

    #2
    با سلام
    سوالتون با pivot table قابل حل میباشد
    pivot table رو ایجاد کنید هر جای اون سوال داشتید بفرمائید راهنمائی خواهیم کرد
    [CENTER]
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    [/CENTER]

    کامنت

    • a.dal65

      • 2011/04/29
      • 384
      • 67.00

      #3
      ممنون ازتون . الان یه آشنایی با pivot table و نحوه کارشو خوندم.
      فقط چون اظلاعات من توی 2 تا شیت جداگانه هست (درامد و هزینه )و من میخوام یه سری از اون اطلاعات رو توی یه شیت دیگه بیارم و روش کار کنم(شیت سوم توی فایل ضمیمه).میشه به اون دو تا شیت کار نداشته باشم و توی شیت آخرم باهش کار کنم یا نه(نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه )
      جدای کار بالا
      میشه من از یه ستون کمکی استفاده کنم و تاریخ های شمسی رو توی اون ستون به میلادی تبدیل کنم بعد با اون تاریخ های میلادی کار کنم ؟( اصلا اگه تاریخ میلادی باشه میشه این کار و کرد یا نه )
      یه چیز تو مایه های این لینک:
      SUMIF With Dates in Microsoft Excel
      Last edited by a.dal65; 2016/01/01, 11:38.

      کامنت

      • generalsamad
        مدير تالار توابع

        • 2014/06/22
        • 1496

        #4
        با سلام
        منبع اطلاعات دریافتی هر pivot table فقط از یک جدول میتونه استفاده کنه
        شما اطلاعات مورد نظرتون رو توی یک جدول قرار دهید موقع گزارشگیری هر ستون رو خواستید میتونید توی گزارشتون قرار دهید
        همچنین میتونید از یک جدول چندین pivot table ایجاد کنید
        [CENTER]
        [SIGPIC][/SIGPIC]
        [/CENTER]

        کامنت

        چند لحظه..