سلام
چطور میشه یک فرمول توی اکسل نوشت که اضافه کار و کسر کار رو حساب کنه؟
لطفا اگه میشه دو فرمول مختلف باشه یعنی توی یک فرمول اضافه کار و کسر کار رو توی یک سلول نشون بده که اگه اضافه کار بود مثبت یا سبز بشه و اگه کسر کار بود منفی یا قرمز بشه و جمع شون رو هم در ستون بزنه. و یک فرمول دیگه اینکه اضافه کار رو در یک سلول و کسر کار رو در یک سلول دیگه بصورت جداگانه نشون بده و جمعشون رو هم در ستون بزنه.
لطفا برای این مثال من یک فرمول توی اکسل درست کنید و در جوابم این فایل رو برای دانلود قرار بدید.
مثال:
یک شخص ساعت کارش هر روز از 8:00 صبح شروع میشه و 17:20 غروب تموم میشه و جمعه ها هم تعطیله.
مثال ساعات ورود و خروج:
شنبه ورود 8:00 خروج 17:20
یکشنبه ورود 7:50 خروج 17:45
دوشنبه ورود 8:30 خروج 17:00
سه شنبه ورود 8:20 خروج 17:40
چهارشنبه ورود 7:45 خروج 16:55
پنجشنبه ورود 11:00 خروج 17:30 و پنجشنبه از ساعت 8:00 تا 11:00 در مرخصی ساعتی بوده است.
خواهشمندم و عاجزانه تمنا دارم خیلی زود جوابمو بدید مدیران انجمن و کاربران گرامی. من خودم نتونستم. واسم مهمه زود جوابمو بگیرم توی شرکت باید تایم شیت هر شخص رو جدا اضافه و کسر کارش رو حساب کنم ولی الان مجبورم همه رو دستی محاسبه کنم.
با تشکر
چطور میشه یک فرمول توی اکسل نوشت که اضافه کار و کسر کار رو حساب کنه؟
لطفا اگه میشه دو فرمول مختلف باشه یعنی توی یک فرمول اضافه کار و کسر کار رو توی یک سلول نشون بده که اگه اضافه کار بود مثبت یا سبز بشه و اگه کسر کار بود منفی یا قرمز بشه و جمع شون رو هم در ستون بزنه. و یک فرمول دیگه اینکه اضافه کار رو در یک سلول و کسر کار رو در یک سلول دیگه بصورت جداگانه نشون بده و جمعشون رو هم در ستون بزنه.
لطفا برای این مثال من یک فرمول توی اکسل درست کنید و در جوابم این فایل رو برای دانلود قرار بدید.
مثال:
یک شخص ساعت کارش هر روز از 8:00 صبح شروع میشه و 17:20 غروب تموم میشه و جمعه ها هم تعطیله.
مثال ساعات ورود و خروج:
شنبه ورود 8:00 خروج 17:20
یکشنبه ورود 7:50 خروج 17:45
دوشنبه ورود 8:30 خروج 17:00
سه شنبه ورود 8:20 خروج 17:40
چهارشنبه ورود 7:45 خروج 16:55
پنجشنبه ورود 11:00 خروج 17:30 و پنجشنبه از ساعت 8:00 تا 11:00 در مرخصی ساعتی بوده است.
خواهشمندم و عاجزانه تمنا دارم خیلی زود جوابمو بدید مدیران انجمن و کاربران گرامی. من خودم نتونستم. واسم مهمه زود جوابمو بگیرم توی شرکت باید تایم شیت هر شخص رو جدا اضافه و کسر کارش رو حساب کنم ولی الان مجبورم همه رو دستی محاسبه کنم.
با تشکر
کامنت