سلام بر دوستان
برای یه موضوعی میخواستم یه پروژه ی اکسل طراحی کنم تا جمع زدن ساعت کار راحت تر صورت بگیره.
برای اینکار میخوام در یک سلول ساعت کار در اون روز وارد بشه و در سلول دیگر جمع ساعات کار نشون داده بشه ، یعنی من هروز یه ساعت کار جدید در سلول a1 وارد میکنم و میخوام جمعش در b1 نشون داده بشه.
ممنون میشم اگر در این زمینه منو راهنمایی کنید.
برای یه موضوعی میخواستم یه پروژه ی اکسل طراحی کنم تا جمع زدن ساعت کار راحت تر صورت بگیره.
برای اینکار میخوام در یک سلول ساعت کار در اون روز وارد بشه و در سلول دیگر جمع ساعات کار نشون داده بشه ، یعنی من هروز یه ساعت کار جدید در سلول a1 وارد میکنم و میخوام جمعش در b1 نشون داده بشه.
ممنون میشم اگر در این زمینه منو راهنمایی کنید.
کامنت