مرحوم محمد محمدی

🖤 پیام تسلیت

با نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان سال‌ها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند.

مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.


انا لله و انا الیه راجعون

مشکل در موقع پرینت (اعداد انگلیسی می شود و بهم ریخته)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • EbiPenMan
    • 2012/12/30
    • 1

    پرسش مشکل در موقع پرینت (اعداد انگلیسی می شود و بهم ریخته)

    سلام به همگی


    من یه مشکل عجیب تو اکسل دارم.


    فونت من web_yekan هست. توی خود اکسل و پیش نمایش چاپ همه چی درسته ولی بعد چاپ چه رو کاغذ چه تو pdf اعداد که فارسی بوده همه انگلیسی میشه و بهم ریخته. یا بهم میچسبن یا از هم فاصله میگیرن.


    این مشکلم تو بعضی شیت ها دارم تو یعضی شیت ها درسته.















    لطفا کمک کنید. من از شیتی که درست بوده هم فرمت سل و کپی کردم ولی بازم خراب میشه
  • Ali Parsaei
    مدير تالارتوابع اکسل

    • 2013/11/18
    • 1522
    • 71.67

    #2
    سلام،
    اگه فونت را عوض کنيد مشکل باز هم وجود دارد؟
    من خودم يک مشکل شبيه اين دارم که وقتي تو يک سل اول عدد وارد مي کنم و در ادامه بعد از اون عدد متن فارسي مي نويسم موقع چاپ عدد را لاتين چاپ مي کند! بعضي مواقع هم درست چاپ مي شود! تا حالا هم کاريش نتونستم بکنم!
    ولي اگر نوشته داخل سل فقط عدد باشد مشکلي نخواهم داشت.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    کامنت

    چند لحظه..