مرحوم محمد محمدی

🖤 پیام تسلیت

با نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان سال‌ها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند.

مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.


انا لله و انا الیه راجعون

راهنمایی موجودی و حواله انبار لطفا.

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • Cyrus777
    • 2016/10/25
    • 3

    راهنمایی موجودی و حواله انبار لطفا.

    سلام من یک فایل اکسل دارم که شیت اول تعدادی از اقلام مختلف و موجودی اون ها لیست شده در شیت های بعد فرم حواله انبار برای مشتری های مختلف هست که به مرور زمان با فروش بیشتر تعداد شیت ها بیشتر میشه ،میخواستم کاری کنم که اکسل نوع اقلام موجود تو حواله ها رو بشناسه و خروجی رو از موجودی تو شیت اول کم کنه،اگه امکان داره کمکم کنید یا اگر نمیشه در صورت امکان بهم بگید که نمیشه از همه اساتید ممنونم.
  • iranweld

    • 2015/03/29
    • 3341

    #2
    نمونه فایل ضمیمه کنید

    کامنت

    • Cyrus777
      • 2016/10/25
      • 3

      #3
      تقدیم به شما.
      فایل های پیوست شده

      کامنت

      • Cyrus777
        • 2016/10/25
        • 3

        #4
        سلام از دوستان کسی نمیتونه مشکل من و حل کنه؟

        کامنت

        • iranweld

          • 2015/03/29
          • 3341

          #5
          فعلا یک نمونه فاکتور قابل جستجو و با قابلیت گزارشگیری و کسر از موجودی که قبلا تهیه شده را مشاهده نمایید

          با وارد کردن شماره فاکتور قبلی دیتای آن فاکتور در شیت گزارشگیری فراخوانی میگردد

          بر روی هر سلول ستون b در قسمت نام کالا کلیک کنید فرم جستجوی کالا باز میگردد
          فایل های پیوست شده

          کامنت

          • fg2670
            • 2017/03/28
            • 1

            #6
            نمیشه, در این مورد حتما باید از نرم افزار حسابداری استفاده کنید.

            کامنت

            چند لحظه..