ایجاد پروژه برای تازه کار ها

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • ne&in

    • 2017/01/24
    • 85

    ایجاد پروژه برای تازه کار ها

    با سلام و احترام
    کاش استادان عزیز و گرامی این سایت یک پروژه ای رو در نظر بگیرن در همین تاپیک و به عنوان یک کارفرما برای یک کار با ذکر اقلام و چیزهایی که نیاز داره برنامه طرح سوال کنید و رفته رفته سخت تر و پیشرفته ترش کنید...چون هرچقدرم مطلب بخونیم و آموزش تصویری و کلاس بریم فایده نداره آدم توی کار یاد میگیره سوالات و مطالب دوستان رو هم میخونم بعضی چیزهاشو نمیدونم ...

    مثلا تمرینی که دادن اساتید برای راهنمایی ایجاد پروژه مطالب آموزشی یا کمک به انجام پروژه رو هم لینکش رو قرار بدن برای مطالعه ممنون میشیم ...واقعا اینجوری کارا میشه و آدم کلی یا میگیره ....


    خواهش میکنم عزیزانی که میتونن اینکارو کنن ...چون وقتی تجربه دوستان رو خوندم با مواجه شدن پروژه ها و انجام کارها در محل کار و فشار از طرف کارفرما باعث شده دنبال جواب باشن و انجامش برای همین یاد گرفتن کسی ندیدم بگه رفته بودم کلاس یادگرفتم و یهو پیشرفت کردم ...همه از دنبال سوال بودن و انجام پروژه کاریش پیشرفت کرده بوده ....


    من به نوبه ی خودم با توجه به کارهام و تاپیک های ایجاد شدم و سوالاتم میبینید دانشم کمه ولی برای اینکه سر کار خوبی برم نیاز دارم به مهارت کسب کردن سریع....
    [CENTER][COLOR=#008080][B][SIZE=4][FONT=times new roman]این که در چه مسیری هستی خیلی مهم تر از این است که با چه سرعتی حرکت میکنی
    سرعت همیشه دلیل خوبی برای موفقیت نیست[/FONT][/SIZE][/B][/COLOR]
    [/CENTER]
  • rahi_feri

    • 2014/08/08
    • 524
    • 94.67

    #2
    سلام
    فکر خوبیه!...نظر من مسابقه است که بهتره مدیران انجمن برای برگزاری مجدد مسابقات اکسل در سطوح مختلف اقدام کنند.
    نکات آموزشی :
    همی گویم و گفته ام بارها! یادگیری اول! تمرین مداوم بسیار!
    وقتی بلد نباشید و ندونید چه توابعی و چه ابزارهایی هست! چطور می خواهید مساله ای رو پاسخ بدید!؟
    مثلا وقتی کسی نتونه از تابع if استفاده کنه و اصلا ندونه تابع if چه نوع تابعیه!چطور مشتقاتشو می تونه استفاده کنه!؟
    وقتی شخصی مقدماتی رو خوب بلد نباشه (مثلا انواع آدرس دهی رو نمیدونه چیه و چه عملکردی داره!؟)! شروع پیشرفته بدتر گیجش میکنه!

    پیشنهاد آموزشی :
    دو تا کتاب آموزش اکسل به زبان انگلیسی انتخاب کنید و از اول تا آخر بخونید اونوقت متوجه میشید چه راحت تر یاد میگیرید! بار اول سخته ولی دومی و احتمالا سومی! دیگه کاملا روشنتون میکنه! تمرین هم زیاد هست برای تمرین!
    [B][SIZE=1]بخش امضاء :
    [/SIZE][/B][LEFT]
    [CODE]
    Sub Macro()
    ActiveCell = "IY" & Right(Application.Name, 5)
    With ActiveCell.Characters(Start:=2, Length:=1).Font
    .Name = "Webdings"
    .Color = 255
    End With
    End Sub
    [/CODE]
    [/LEFT]

    کامنت

    • ne&in

      • 2017/01/24
      • 85

      #3
      نوشته اصلی توسط rahi_feri
      سلام
      فکر خوبیه!...نظر من مسابقه است که بهتره مدیران انجمن برای برگزاری مجدد مسابقات اکسل در سطوح مختلف اقدام کنند.
      نکات آموزشی :
      همی گویم و گفته ام بارها! یادگیری اول! تمرین مداوم بسیار!
      وقتی بلد نباشید و ندونید چه توابعی و چه ابزارهایی هست! چطور می خواهید مساله ای رو پاسخ بدید!؟
      مثلا وقتی کسی نتونه از تابع if استفاده کنه و اصلا ندونه تابع if چه نوع تابعیه!چطور مشتقاتشو می تونه استفاده کنه!؟
      وقتی شخصی مقدماتی رو خوب بلد نباشه (مثلا انواع آدرس دهی رو نمیدونه چیه و چه عملکردی داره!؟)! شروع پیشرفته بدتر گیجش میکنه!

      پیشنهاد آموزشی :
      دو تا کتاب آموزش اکسل به زبان انگلیسی انتخاب کنید و از اول تا آخر بخونید اونوقت متوجه میشید چه راحت تر یاد میگیرید! بار اول سخته ولی دومی و احتمالا سومی! دیگه کاملا روشنتون میکنه! تمرین هم زیاد هست برای تمرین!

      باسلامواحترام
      ببینید من میگم تمرین رو بدین و رفته رفته سخت و پیشرفتش کنید ...و اینکه چطوری باید بلد باشم چیزهایی که میخواهید به عهده ی من شرکت کننده در این مارتون هست ...جایزه اش هم یادگیری خود فرد هست ...همین اینکه توی یک مسابقه بزرگ در این سایت به این خوبی جز برترین بشه یعنی رزومه قوی
      [CENTER][COLOR=#008080][B][SIZE=4][FONT=times new roman]این که در چه مسیری هستی خیلی مهم تر از این است که با چه سرعتی حرکت میکنی
      سرعت همیشه دلیل خوبی برای موفقیت نیست[/FONT][/SIZE][/B][/COLOR]
      [/CENTER]

      کامنت

      • Javid Mokhtari
        مدير تالار ويژوال بيسيك

        • 2012/01/16
        • 1212
        • 73.00

        #4
        نوشته اصلی توسط ne&in
        با سلام و احترام
        کاش استادان عزیز و گرامی این سایت یک پروژه ای رو در نظر بگیرن در همین تاپیک و به عنوان یک کارفرما برای یک کار با ذکر اقلام و چیزهایی که نیاز داره برنامه طرح سوال کنید و رفته رفته سخت تر و پیشرفته ترش کنید...چون هرچقدرم مطلب بخونیم و آموزش تصویری و کلاس بریم فایده نداره آدم توی کار یاد میگیره سوالات و مطالب دوستان رو هم میخونم بعضی چیزهاشو نمیدونم ...

        مثلا تمرینی که دادن اساتید برای راهنمایی ایجاد پروژه مطالب آموزشی یا کمک به انجام پروژه رو هم لینکش رو قرار بدن برای مطالعه ممنون میشیم ...واقعا اینجوری کارا میشه و آدم کلی یا میگیره ....


        خواهش میکنم عزیزانی که میتونن اینکارو کنن ...چون وقتی تجربه دوستان رو خوندم با مواجه شدن پروژه ها و انجام کارها در محل کار و فشار از طرف کارفرما باعث شده دنبال جواب باشن و انجامش برای همین یاد گرفتن کسی ندیدم بگه رفته بودم کلاس یادگرفتم و یهو پیشرفت کردم ...همه از دنبال سوال بودن و انجام پروژه کاریش پیشرفت کرده بوده ....


        من به نوبه ی خودم با توجه به کارهام و تاپیک های ایجاد شدم و سوالاتم میبینید دانشم کمه ولی برای اینکه سر کار خوبی برم نیاز دارم به مهارت کسب کردن سریع....
        با سلام...

        به نظر من بهتره تو زمینه کاری خوتون یک فرمی طراحی کنید و رفته رفته تکمیلش کنید.

        و یا میتونید روی فرمی هایی کار کنید که 80 درصد افراد بهش نیاز دارن.مثل فرم فاکتورزنی،فرم محاسبه حقوق و دستمزد، فرم انبارگردانی و ... .که بعد تکمیلش مطمئن باشید بازخورد خوبی خواهد داشت.مثلا خود من هرماه بنا به نیاز شغلی چندتا فرم فاکتور طراحی میکنم.

        با این حال باز اگر تاکید شما بر انجام یک کار پروژه ای هستش شما میتونید از طراحی فرم فاکتور شروع کنین ماهم کمکتون میکنیم.بنابراین شما یک تایپیک با عنوان "مراحل طراحی فرم فاکتور با اکسل" درست کنید.و هر بار که ویژگی جدیدی به فرم اضافه کردین آن رو در

        قالب یک آموزش در همون تایپیک قرار بدین.اگر هم در روند طراحی فرم مشکلی داشتین،یک پست براش بزنین تا کمکتون کنیم و بعد از رفع مشکل همون رو دوباره در تایپیک در قالب آموزش قرار بدین.

        اگر پایه هستین بسم ا...
        [FONT=Tahoma][INDENT][CENTER][SIZE=3][FONT=courier new][B][FONT=comic sans ms][SIZE=3][FONT=arial]دوره های آموزش رایگان اکسل از صفر تا پیشرفته بصورت تصویری
        بیش از [COLOR=#008000]60[/COLOR] جلسه آموزش ویدئویی رایگان

        شرکت در دوره:
        [/FONT][/SIZE]
        [SIZE=5] [FONT=Tahoma][FONT=courier new][B][URL]https://javidsoft.ir/courses/[/URL][/B][/FONT][/FONT][/SIZE][/FONT]
        [/B][/FONT][/SIZE]
        [/CENTER]
        [/INDENT]
        [/FONT]

        کامنت

        • ne&in

          • 2017/01/24
          • 85

          #5
          نوشته اصلی توسط jansiz hayat
          با سلام...

          به نظر من بهتره تو زمینه کاری خوتون یک فرمی طراحی کنید و رفته رفته تکمیلش کنید.

          و یا میتونید روی فرمی هایی کار کنید که 80 درصد افراد بهش نیاز دارن.مثل فرم فاکتورزنی،فرم محاسبه حقوق و دستمزد، فرم انبارگردانی و ... .که بعد تکمیلش مطمئن باشید بازخورد خوبی خواهد داشت.مثلا خود من هرماه بنا به نیاز شغلی چندتا فرم فاکتور طراحی میکنم.

          با این حال باز اگر تاکید شما بر انجام یک کار پروژه ای هستش شما میتونید از طراحی فرم فاکتور شروع کنین ماهم کمکتون میکنیم.بنابراین شما یک تایپیک با عنوان "مراحل طراحی فرم فاکتور با اکسل" درست کنید.و هر بار که ویژگی جدیدی به فرم اضافه کردین آن رو در

          قالب یک آموزش در همون تایپیک قرار بدین.اگر هم در روند طراحی فرم مشکلی داشتین،یک پست براش بزنین تا کمکتون کنیم و بعد از رفع مشکل همون رو دوباره در تایپیک در قالب آموزش قرار بدین.

          اگر پایه هستین بسم ا...
          با سلام و احترام
          ممنونم از پیشنهاد فوق العاده خوبتون...بنده هستم به شدت...
          بنده در یک محیطی کار میکنم که شرکتی و مهندسی نیست و تا آخر اسفند بیشترم نیستم و فقط برای اینجا برای محاسبات درآمدها و ثبت خدمات روزانشون استفاده کردم از محیط اکسل ولی من میخوام که فراتر از اینها کار کنم و ان شاالله برای مشاغل آتیم مهارت لازم رو داشته باشم....

          که پیشنهادتون که شما بگین چی درست کنم موافقم ....فقط بنده چون خیلی تو محیط مالی نبودم برای تهیه فرم فاکتور چه چیزهایی. رو باید بدونم ...سرچ کنم اینترنت بهم کمک میکنه حداقل یک ذهنیت ازین کاغذ داشته باشم که به نرم افزار بیارم....


          ولی در کل بنده هستم و بسم الله رو گفتم و ان شاالله از فردا شروع میکنم کار کردن روی اولین پروژه ای که بهم گفتین ...شاید طولانی بشه ... چون بنده فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر ترم افزار هستم ولی از سال 91 از محیط برنامه نویسی دور بودم تقریبا ولی کار کنم راه میفتم....چون دیدم توی ماکرو ها و ایجاد فرم ها به برنامه نوشتن در محیط vba نیاز هست...اگر اشتباه هم میکنم و موضوعی رو اشتباه دریافت و درک کردم بگین که درست بتونم بعدش آموزش بدم
          [CENTER][COLOR=#008080][B][SIZE=4][FONT=times new roman]این که در چه مسیری هستی خیلی مهم تر از این است که با چه سرعتی حرکت میکنی
          سرعت همیشه دلیل خوبی برای موفقیت نیست[/FONT][/SIZE][/B][/COLOR]
          [/CENTER]

          کامنت

          • rasools13

            • 2017/01/20
            • 360
            • 80.00

            #6
            نوشته اصلی توسط jansiz hayat
            با سلام...

            به نظر من بهتره تو زمینه کاری خوتون یک فرمی طراحی کنید و رفته رفته تکمیلش کنید.

            و یا میتونید روی فرمی هایی کار کنید که 80 درصد افراد بهش نیاز دارن.مثل فرم فاکتورزنی،فرم محاسبه حقوق و دستمزد، فرم انبارگردانی و ... .که بعد تکمیلش مطمئن باشید بازخورد خوبی خواهد داشت.مثلا خود من هرماه بنا به نیاز شغلی چندتا فرم فاکتور طراحی میکنم.

            با این حال باز اگر تاکید شما بر انجام یک کار پروژه ای هستش شما میتونید از طراحی فرم فاکتور شروع کنین ماهم کمکتون میکنیم.بنابراین شما یک تایپیک با عنوان "مراحل طراحی فرم فاکتور با اکسل" درست کنید.و هر بار که ویژگی جدیدی به فرم اضافه کردین آن رو در

            قالب یک آموزش در همون تایپیک قرار بدین.اگر هم در روند طراحی فرم مشکلی داشتین،یک پست براش بزنین تا کمکتون کنیم و بعد از رفع مشکل همون رو دوباره در تایپیک در قالب آموزش قرار بدین.

            اگر پایه هستین بسم ا...
            من حاضر
            [CENTER][B]بهترین راه ذخیره زمان(یادگیری)،،حل مشکلات دیگران است
            [COLOR=#0000ff]مشکلات دیگران، روزی مشکلات ما هم خواهد شد[/COLOR][/B][COLOR=#ff0000][B][FONT=arial][/FONT][/B][/COLOR]
            [/CENTER]

            کامنت

            • Javid Mokhtari
              مدير تالار ويژوال بيسيك

              • 2012/01/16
              • 1212
              • 73.00

              #7
              نوشته اصلی توسط ne&in
              با سلام و احترام
              ممنونم از پیشنهاد فوق العاده خوبتون...بنده هستم به شدت...
              بنده در یک محیطی کار میکنم که شرکتی و مهندسی نیست و تا آخر اسفند بیشترم نیستم و فقط برای اینجا برای محاسبات درآمدها و ثبت خدمات روزانشون استفاده کردم از محیط اکسل ولی من میخوام که فراتر از اینها کار کنم و ان شاالله برای مشاغل آتیم مهارت لازم رو داشته باشم....

              که پیشنهادتون که شما بگین چی درست کنم موافقم ....فقط بنده چون خیلی تو محیط مالی نبودم برای تهیه فرم فاکتور چه چیزهایی. رو باید بدونم ...سرچ کنم اینترنت بهم کمک میکنه حداقل یک ذهنیت ازین کاغذ داشته باشم که به نرم افزار بیارم....


              ولی در کل بنده هستم و بسم الله رو گفتم و ان شاالله از فردا شروع میکنم کار کردن روی اولین پروژه ای که بهم گفتین ...شاید طولانی بشه ... چون بنده فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر ترم افزار هستم ولی از سال 91 از محیط برنامه نویسی دور بودم تقریبا ولی کار کنم راه میفتم....چون دیدم توی ماکرو ها و ایجاد فرم ها به برنامه نوشتن در محیط vba نیاز هست...اگر اشتباه هم میکنم و موضوعی رو اشتباه دریافت و درک کردم بگین که درست بتونم بعدش آموزش بدم
              خب اگه از فرم فاکتور ذهنیتی ندارین میتونین خودتون یه فرم پیشنهاد بدین.ولی من به این خاطر اینو گفتم که طراحی فرم فاکتور هم طالبش زیاده، هم کارآمده و هم گستره ی بسیار خوبی جهت یادگیری داره که باعث میشه با توابع زیادی سر و کله بزنین.وقتی اینارو یاد بگیرین مطمئن باشین برای شغل خودتون هم میتونین فرم طراحی کنین که اینم میشه همون کار در خانه ی شما ....خخخخخ
              [FONT=Tahoma][INDENT][CENTER][SIZE=3][FONT=courier new][B][FONT=comic sans ms][SIZE=3][FONT=arial]دوره های آموزش رایگان اکسل از صفر تا پیشرفته بصورت تصویری
              بیش از [COLOR=#008000]60[/COLOR] جلسه آموزش ویدئویی رایگان

              شرکت در دوره:
              [/FONT][/SIZE]
              [SIZE=5] [FONT=Tahoma][FONT=courier new][B][URL]https://javidsoft.ir/courses/[/URL][/B][/FONT][/FONT][/SIZE][/FONT]
              [/B][/FONT][/SIZE]
              [/CENTER]
              [/INDENT]
              [/FONT]

              کامنت

              • ne&in

                • 2017/01/24
                • 85

                #8
                نوشته اصلی توسط jansiz hayat
                خب اگه از فرم فاکتور ذهنیتی ندارین میتونین خودتون یه فرم پیشنهاد بدین.ولی من به این خاطر اینو گفتم که طراحی فرم فاکتور هم طالبش زیاده، هم کارآمده و هم گستره ی بسیار خوبی جهت یادگیری داره که باعث میشه با توابع زیادی سر و کله بزنین.وقتی اینارو یاد بگیرین مطمئن باشین برای شغل خودتون هم میتونین فرم طراحی کنین که اینم میشه همون کار در خانه ی شما ....خخخخخ
                نه انجام میدم منظور این بود که بدونم فاکتور شامل چه چیز هایی میشه طرح صورت مسئله که سرچ کردم دیدم ...حالا ایرادات کار رو شما عزیزان می گیرید ....مطمئنم چیزی که بلد نیستم رو وارد بشم بهتر باشه....
                [CENTER][COLOR=#008080][B][SIZE=4][FONT=times new roman]این که در چه مسیری هستی خیلی مهم تر از این است که با چه سرعتی حرکت میکنی
                سرعت همیشه دلیل خوبی برای موفقیت نیست[/FONT][/SIZE][/B][/COLOR]
                [/CENTER]

                کامنت

                • Javid Mokhtari
                  مدير تالار ويژوال بيسيك

                  • 2012/01/16
                  • 1212
                  • 73.00

                  #9
                  تو نت بگردین نمونه فرم های زیادی میتونین پیدا کنین.

                  فاکتور بنا به نیاز شغلی میتونه در چند آیتم متفاوت و یا در برخی مواقع کاملا اختصاصی باشه اما یک روال کلی داره که در همه ی فاکتور ها رعایت میشه.شامل:

                  * اطلاعات پایه :
                  - تعریف مشتریان
                  - تعریف کالا یا خدمات
                  - تعریف آیتم های مرتبط با عملیات مالی مثل: شماره حساب، صندوق، بانک ها و ...

                  * عملیات دوره ای:
                  - خرید کالا
                  - فروش کالا
                  - دریافت وجه
                  - پرداخت وجه

                  * گزارشات:
                  - انواع گزارشات مورد نیاز

                  شما در ابتدای کار برای همه ی اینها یک فرم طراحی کنید تا رفته رفته گسترده تر بشه و امکانات مورد نیاز رو بهش اضافه کرد.
                  [FONT=Tahoma][INDENT][CENTER][SIZE=3][FONT=courier new][B][FONT=comic sans ms][SIZE=3][FONT=arial]دوره های آموزش رایگان اکسل از صفر تا پیشرفته بصورت تصویری
                  بیش از [COLOR=#008000]60[/COLOR] جلسه آموزش ویدئویی رایگان

                  شرکت در دوره:
                  [/FONT][/SIZE]
                  [SIZE=5] [FONT=Tahoma][FONT=courier new][B][URL]https://javidsoft.ir/courses/[/URL][/B][/FONT][/FONT][/SIZE][/FONT]
                  [/B][/FONT][/SIZE]
                  [/CENTER]
                  [/INDENT]
                  [/FONT]

                  کامنت

                  • rahi_feri

                    • 2014/08/08
                    • 524
                    • 94.67

                    #10
                    ...........
                    Last edited by rahi_feri; 2017/02/23, 01:14.
                    [B][SIZE=1]بخش امضاء :
                    [/SIZE][/B][LEFT]
                    [CODE]
                    Sub Macro()
                    ActiveCell = "IY" & Right(Application.Name, 5)
                    With ActiveCell.Characters(Start:=2, Length:=1).Font
                    .Name = "Webdings"
                    .Color = 255
                    End With
                    End Sub
                    [/CODE]
                    [/LEFT]

                    کامنت

                    • ne&in

                      • 2017/01/24
                      • 85

                      #11
                      نوشته اصلی توسط jansiz hayat
                      تو نت بگردین نمونه فرم های زیادی میتونین پیدا کنین.

                      فاکتور بنا به نیاز شغلی میتونه در چند آیتم متفاوت و یا در برخی مواقع کاملا اختصاصی باشه اما یک روال کلی داره که در همه ی فاکتور ها رعایت میشه.شامل:

                      * اطلاعات پایه :
                      - تعریف مشتریان
                      - تعریف کالا یا خدمات
                      - تعریف آیتم های مرتبط با عملیات مالی مثل: شماره حساب، صندوق، بانک ها و ...

                      * عملیات دوره ای:
                      - خرید کالا
                      - فروش کالا
                      - دریافت وجه
                      - پرداخت وجه

                      * گزارشات:
                      - انواع گزارشات مورد نیاز

                      شما در ابتدای کار برای همه ی اینها یک فرم طراحی کنید تا رفته رفته گسترده تر بشه و امکانات مورد نیاز رو بهش اضافه کرد.
                      چشم
                      پس من اول چون احتمال زیاد سوتی داشته باشم اول اولش رو اینجا میذارم ایرادات اصلی و فاحشش رو بگین بعد برطرف کردن تاپیک آموزشش رو میزنم و پیش میرم....آموز با سوتی فکر نکنم خوب باشه...چون خودم نیاز به آموزش دارم
                      [CENTER][COLOR=#008080][B][SIZE=4][FONT=times new roman]این که در چه مسیری هستی خیلی مهم تر از این است که با چه سرعتی حرکت میکنی
                      سرعت همیشه دلیل خوبی برای موفقیت نیست[/FONT][/SIZE][/B][/COLOR]
                      [/CENTER]

                      کامنت

                      • ne&in

                        • 2017/01/24
                        • 85

                        #12
                        با سلام و احترام
                        بنده طبق قرارمون یک پروژه ایجاد کردم فقط خواستم در کل ببینید مشکلات اساسی آن چی هست؟
                        و اینکه الان در شیت ثبت اطلاعات روی دکمه فاکتور فروش کلیک کنیم فرم فاکتور میاد ( اینم با این سوالات این چند روز نیم خط کد رو بلد بودم بزنم براش) و شیت فاکتور فروش هم نقش دیتابیسم رو ایفا میکنه...

                        بنده چون با c# با نرم افزار microsoft visual studio تولید سامانه داشتم و طبق اون فکر کردم و تا اینجا درست کردم وگرنه هیچ دانش VB ندارم ...و در کد نویسی کمک باید داشته باشم ....
                        فایل های پیوست شده
                        [CENTER][COLOR=#008080][B][SIZE=4][FONT=times new roman]این که در چه مسیری هستی خیلی مهم تر از این است که با چه سرعتی حرکت میکنی
                        سرعت همیشه دلیل خوبی برای موفقیت نیست[/FONT][/SIZE][/B][/COLOR]
                        [/CENTER]

                        کامنت

                        • rasools13

                          • 2017/01/20
                          • 360
                          • 80.00

                          #13
                          سلام تشکر بابت شروع کردن پروژه

                          بهتره که فاکتور در همان محیط اکسل قرار داشته باشد چون انعطاف بیشتری داشته و برای کارهای دیگر مثل پرینت گرفتن از آن راحت تر است
                          و از یوزر فرم ها برای اضافه کردن محصول یا اطلاعات مشتری جدید و ... استفاده شود.

                          فاکتور رو همانند تصویر ذیل آماده کردم
                          .
                          Click image for larger version

Name:	factor.png
Views:	1
Size:	33.1 کیلو بایت
ID:	131828
                          .
                          در شیت Information اطلاعات اولیه مثل مشخصات محصول و مشتریان و... برای فراخوانی در فاکتور و ... قرار دارد
                          و خود فاکتور در شیت factor می باشد
                          در فاکتور با وارد کردن کد مشتری و کد محصول تمامی اطلاعات لازم فراخوانی میشود و فقط نیاز به وارد کردن تعداد و مقدار تخفیف و تاریخ تنظیم سند هست
                          همچنین دارای فاکتور دارای دارای 5 دکمه است برای اضافه یا حذف ردیف در فاکتور پاک کردن فاکتور یا ایجاد فاکتور جدید
                          فقط دکمه مربوط به ذخیره کردن رو ایده خوبی به نظرم نیومد که فاکتور را کجا و چگونه ذخیره کرد
                          ... دوستان راهنمایی لطفا
                          فایل های پیوست شده
                          [CENTER][B]بهترین راه ذخیره زمان(یادگیری)،،حل مشکلات دیگران است
                          [COLOR=#0000ff]مشکلات دیگران، روزی مشکلات ما هم خواهد شد[/COLOR][/B][COLOR=#ff0000][B][FONT=arial][/FONT][/B][/COLOR]
                          [/CENTER]

                          کامنت

                          • Javid Mokhtari
                            مدير تالار ويژوال بيسيك

                            • 2012/01/16
                            • 1212
                            • 73.00

                            #14
                            نوشته اصلی توسط rasools13
                            سلام تشکر بابت شروع کردن پروژه

                            بهتره که فاکتور در همان محیط اکسل قرار داشته باشد چون انعطاف بیشتری داشته و برای کارهای دیگر مثل پرینت گرفتن از آن راحت تر است
                            و از یوزر فرم ها برای اضافه کردن محصول یا اطلاعات مشتری جدید و ... استفاده شود.

                            فاکتور رو همانند تصویر ذیل آماده کردم
                            .
                            [ATTACH=CONFIG]14309[/ATTACH]
                            .
                            در شیت Information اطلاعات اولیه مثل مشخصات محصول و مشتریان و... برای فراخوانی در فاکتور و ... قرار دارد
                            و خود فاکتور در شیت factor می باشد
                            در فاکتور با وارد کردن کد مشتری و کد محصول تمامی اطلاعات لازم فراخوانی میشود و فقط نیاز به وارد کردن تعداد و مقدار تخفیف و تاریخ تنظیم سند هست
                            همچنین دارای فاکتور دارای دارای 5 دکمه است برای اضافه یا حذف ردیف در فاکتور پاک کردن فاکتور یا ایجاد فاکتور جدید
                            فقط دکمه مربوط به ذخیره کردن رو ایده خوبی به نظرم نیومد که فاکتور را کجا و چگونه ذخیره کرد
                            ... دوستان راهنمایی لطفا
                            شما برای ذخیره فاکتورتون حتما باید یک شیت برای خرید و یک شیت برای فروش درست کنید.بعد همه اطلاعات فاکتور رو تو شیت خرید یا فروش همراه با "شماره فاکتور" ذخیره کنید.بعد یک شیت هم برای سربرگ فاکتور درست کنین و اطلاعاتی اعم از شماره فاکتور،نام مشتری،تخفیف کلی فاکتور و توضیحات فاکتور رو اونجا ثبت کنید
                            [FONT=Tahoma][INDENT][CENTER][SIZE=3][FONT=courier new][B][FONT=comic sans ms][SIZE=3][FONT=arial]دوره های آموزش رایگان اکسل از صفر تا پیشرفته بصورت تصویری
                            بیش از [COLOR=#008000]60[/COLOR] جلسه آموزش ویدئویی رایگان

                            شرکت در دوره:
                            [/FONT][/SIZE]
                            [SIZE=5] [FONT=Tahoma][FONT=courier new][B][URL]https://javidsoft.ir/courses/[/URL][/B][/FONT][/FONT][/SIZE][/FONT]
                            [/B][/FONT][/SIZE]
                            [/CENTER]
                            [/INDENT]
                            [/FONT]

                            کامنت

                            • ne&in

                              • 2017/01/24
                              • 85

                              #15
                              نوشته اصلی توسط rasools13
                              سلام تشکر بابت شروع کردن پروژه

                              بهتره که فاکتور در همان محیط اکسل قرار داشته باشد چون انعطاف بیشتری داشته و برای کارهای دیگر مثل پرینت گرفتن از آن راحت تر است
                              و از یوزر فرم ها برای اضافه کردن محصول یا اطلاعات مشتری جدید و ... استفاده شود.

                              فاکتور رو همانند تصویر ذیل آماده کردم
                              .
                              [ATTACH=CONFIG]14309[/ATTACH]
                              .
                              در شیت Information اطلاعات اولیه مثل مشخصات محصول و مشتریان و... برای فراخوانی در فاکتور و ... قرار دارد
                              و خود فاکتور در شیت factor می باشد
                              در فاکتور با وارد کردن کد مشتری و کد محصول تمامی اطلاعات لازم فراخوانی میشود و فقط نیاز به وارد کردن تعداد و مقدار تخفیف و تاریخ تنظیم سند هست
                              همچنین دارای فاکتور دارای دارای 5 دکمه است برای اضافه یا حذف ردیف در فاکتور پاک کردن فاکتور یا ایجاد فاکتور جدید
                              فقط دکمه مربوط به ذخیره کردن رو ایده خوبی به نظرم نیومد که فاکتور را کجا و چگونه ذخیره کرد
                              ... دوستان راهنمایی لطفا
                              با سلام
                              تشکر از فرم خوبی که ارائه دادین بنده دارم سعی میکنم که همچین چیزی رو درست کنم تا درک کنم فرمول ها چیکار میکنن...


                              نوشته اصلی توسط jansiz hayat
                              شما برای ذخیره فاکتورتون حتما باید یک شیت برای خرید و یک شیت برای فروش درست کنید.بعد همه اطلاعات فاکتور رو تو شیت خرید یا فروش همراه با "شماره فاکتور" ذخیره کنید.بعد یک شیت هم برای سربرگ فاکتور درست کنین و اطلاعاتی اعم از شماره فاکتور،نام مشتری،تخفیف کلی فاکتور و توضیحات فاکتور رو اونجا ثبت کنید
                              سلام
                              یعنی چطوری اینی که میگین؟




                              من سعی دارم مثل دوستمون درست کنم فاکتور رو فعلا البته با کمک دیگر اساتید با اضافه و حذف کردن شیت ها و اطلاعات مناسب...
                              برای کد نویسی در قسمت ردیف فاکتور با این کد

                              کد:
                              =tblfactor_RowNum([@[کد کالا]])
                              ارور میده و انگار نمیشناسه ....شایدم درست درک نکردم کار فرمول رو و اشتباه نوشتم...
                              فایل های پیوست شده
                              [CENTER][COLOR=#008080][B][SIZE=4][FONT=times new roman]این که در چه مسیری هستی خیلی مهم تر از این است که با چه سرعتی حرکت میکنی
                              سرعت همیشه دلیل خوبی برای موفقیت نیست[/FONT][/SIZE][/B][/COLOR]
                              [/CENTER]

                              کامنت

                              چند لحظه..