یکی کردن اطلاعات چند فایل اکسل

Collapse
این تاپیک قفل است.
X
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • linktaz1
    • 2020/03/11
    • 1

    [حل شده] یکی کردن اطلاعات چند فایل اکسل

    با سلام و وقت بخیر خدمت دوستان گرامی

    ما تو محل کارمون یه فولدر داریم که هر روز چند تا فایل اکسل با یه سری محتویات (که شرح خواهم داد) رو میزاریم توش.(در واقع برنامه تولید یک خط است) و بعد از اینکه تولید شد از توی اون فولدر حذفش میکنیم.
    حالا یه مشکل داریم اینکه وقتی میخواییم دنبال اطلاعات بگردیم باید تک تک فایل ها رو که ممکنه 60 یا 70 تا فایل بشه رو بازکنیم و چک کنیم که خیلی زمانبر هستش.میخواستم بدونم راهی هست که اطلاعات داخل فایل ها رو بشه هر وقت خواستیم یهو آورد زیر هم و توی یک فایل و بررسی کرد؟

    لازم به ذکره توی فایل ها همه ی سلول هارو نیاز نداریم فقط اونهایی که رنگی کردمو میخوام.

    ممنون میشم کمک کنید.

    3 تا فایل رو به عنوان نمونه فرستادم
    فایل های پیوست شده
  • iranweld

    • 2015/03/29
    • 3341

    #2
    با سلام

    با اجرای ماکرو از پنجره باز شده فولدر حاوی فایلهای خود را انتخاب کنید

    در این ماکرو فقط رنج a2 تا m15 هر فایل منتقل میگردد.

    [ATTACH=CONFIG]20547[/ATTACH]
    فایل های پیوست شده

    کامنت

    • ham.sajadi
      • 2020/03/12
      • 4
      • 77.00

      #3
      سلام.
      از power query استفاده کنین. به این شکل که فولدر مورد نظر رو انتخاب کنین و به این شکل همیشه بهش متصل هستین. برای انتخاب سلول ها و ویژگی های مورد نظر هم از داخل پنل پاور کوئری اقدام به ویرایش فایل کنین. ضمنا با این روش شما همواره با فشردن دکمه رفرش، اطلاعات رو به روز دریافت میکنین.

      کامنت

      چند لحظه..