با سلام و وقت بخیر خدمت دوستان گرامی
ما تو محل کارمون یه فولدر داریم که هر روز چند تا فایل اکسل با یه سری محتویات (که شرح خواهم داد) رو میزاریم توش.(در واقع برنامه تولید یک خط است) و بعد از اینکه تولید شد از توی اون فولدر حذفش میکنیم.
حالا یه مشکل داریم اینکه وقتی میخواییم دنبال اطلاعات بگردیم باید تک تک فایل ها رو که ممکنه 60 یا 70 تا فایل بشه رو بازکنیم و چک کنیم که خیلی زمانبر هستش.میخواستم بدونم راهی هست که اطلاعات داخل فایل ها رو بشه هر وقت خواستیم یهو آورد زیر هم و توی یک فایل و بررسی کرد؟
لازم به ذکره توی فایل ها همه ی سلول هارو نیاز نداریم فقط اونهایی که رنگی کردمو میخوام.
ممنون میشم کمک کنید.
3 تا فایل رو به عنوان نمونه فرستادم
ما تو محل کارمون یه فولدر داریم که هر روز چند تا فایل اکسل با یه سری محتویات (که شرح خواهم داد) رو میزاریم توش.(در واقع برنامه تولید یک خط است) و بعد از اینکه تولید شد از توی اون فولدر حذفش میکنیم.
حالا یه مشکل داریم اینکه وقتی میخواییم دنبال اطلاعات بگردیم باید تک تک فایل ها رو که ممکنه 60 یا 70 تا فایل بشه رو بازکنیم و چک کنیم که خیلی زمانبر هستش.میخواستم بدونم راهی هست که اطلاعات داخل فایل ها رو بشه هر وقت خواستیم یهو آورد زیر هم و توی یک فایل و بررسی کرد؟
لازم به ذکره توی فایل ها همه ی سلول هارو نیاز نداریم فقط اونهایی که رنگی کردمو میخوام.
ممنون میشم کمک کنید.
3 تا فایل رو به عنوان نمونه فرستادم
کامنت