من تقریبا تونستم اونطوری که می خوام کد رو تغییر بدم فقط وقتی می خوام ذخیره ش کنم این پیغام رو می ده:

مشکل چیه؟
اگه همینجوری ذخیره کنم تو یه کامپیوتر دیگه هم برنامه هایی که نوشتم کار می کنه
یا باید اونجا هم یه بار دیگه بنویسم؟
|
🖤 پیام تسلیتبا نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفتهاند. ایشان سالها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند. مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.
انا لله و انا الیه راجعون
|
کامنت