مرحوم محمد محمدی

🖤 پیام تسلیت

با نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان سال‌ها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند.

مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.


انا لله و انا الیه راجعون

مقایسه ی اعداد در نمودار

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • samin_panahi

    • 2014/02/07
    • 27

    #16
    ممنون از همه ی دوستان
    من تقریبا تونستم اونطوری که می خوام کد رو تغییر بدم فقط وقتی می خوام ذخیره ش کنم این پیغام رو می ده:



    مشکل چیه؟
    اگه همینجوری ذخیره کنم تو یه کامپیوتر دیگه هم برنامه هایی که نوشتم کار می کنه
    یا باید اونجا هم یه بار دیگه بنویسم؟

    کامنت

    • samin_panahi

      • 2014/02/07
      • 27

      #17
      نوشته اصلی توسط samin_panahi
      ممنون از همه ی دوستان
      من تقریبا تونستم اونطوری که می خوام کد رو تغییر بدم فقط وقتی می خوام ذخیره ش کنم این پیغام رو می ده:



      مشکل چیه؟
      اگه همینجوری ذخیره کنم تو یه کامپیوتر دیگه هم برنامه هایی که نوشتم کار می کنه
      یا باید اونجا هم یه بار دیگه بنویسم؟
      می شه لطف کنید این سوالم رو هم جواب بدید؟

      کامنت

      • mokaram
        مدير تالار اکسل و بانک اطلاعاتی

        • 2011/02/06
        • 1805
        • 74.00

        #18
        شما اون تیک پاین را بردار و countinue را بزن راستی ورژن آفیستون چیه ؟
        با تشکر از m_r_m عزیز که تبهرشون در کد زدن برا همه اثبات شدس
        استاد چیزی که بلد نیستم ولی اگه مطلبی هم یاد گرفتم از لطف شما دوستان عزیز بوده یا به قولی اساتید خوبی داشتم همونطوری که تو سالها و روزهای گذشته کمکم کردید تو مطالب مختلف ، حالا بر خود واجب می بینم اگه مطلبی هم بلدم به دوستان دیگه انتقال بدم
        [CENTER][IMG]http://forum.exceliran.com/signaturepics/sigpic909_10.gif[/IMG]
        [/CENTER]

        کامنت

        • samin_panahi

          • 2014/02/07
          • 27

          #19
          نوشته اصلی توسط M_R_M
          شما اون تیک پاین را بردار و countinue را بزن راستی ورژن آفیستون چیه ؟
          آفیس 2010 هست

          کامنت

          چند لحظه..