ورود اطلاعات از یک مرجع بصورت اتوماتیک

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • Rasoold

    • 2015/12/15
    • 8

    ورود اطلاعات از یک مرجع بصورت اتوماتیک

    سلام
    لیست بلندبالایی از اسناد موجود در شرکت شامل چند ستون «اندیکاتور، نوع سند، شماره مشتری و نام مشتری» تهیه شده و در شیت «Data» ذخیره شده
    چطور میتوان با وارد کردن «فقط یک آیتم منحصر بفرد» سایر اطلاعات مربوط به آن ردیف را بصورت اتوماتیک در لیست جدید وارد کرد؟
    (در مورد فایل ضمیمه) میخواهیم در شیت «List» با وارد کردن «شماره اندیکاتور» که یک آیتم منحصربفرد و غیرتکراری در ردیف هاست، سایر آیتم های مربوط به آن ردیف بصورت اتوماتیک در لیست وارد شود.
    با تشکر
    فایل ضمیمه:
    فایل های پیوست شده
  • iranweld

    • 2015/03/29
    • 3341

    #2
    با سلام

    با استفاده از فرمول vlookup میتوانید داده های شیت دوم را فراخوانی کنید توضیحات در شیت اول موجود میباشد
    فایل های پیوست شده

    کامنت

    • Rasoold

      • 2015/12/15
      • 8

      #3
      سلام
      مثل همیشه راهنمایی کامل و جامع
      تشکر بابت همه چیز
      واقعا خدا خیرت بده دوست عزیز

      کامنت

      چند لحظه..