سلام
لیست بلندبالایی از اسناد موجود در شرکت شامل چند ستون «اندیکاتور، نوع سند، شماره مشتری و نام مشتری» تهیه شده و در شیت «Data» ذخیره شده
چطور میتوان با وارد کردن «فقط یک آیتم منحصر بفرد» سایر اطلاعات مربوط به آن ردیف را بصورت اتوماتیک در لیست جدید وارد کرد؟
(در مورد فایل ضمیمه) میخواهیم در شیت «List» با وارد کردن «شماره اندیکاتور» که یک آیتم منحصربفرد و غیرتکراری در ردیف هاست، سایر آیتم های مربوط به آن ردیف بصورت اتوماتیک در لیست وارد شود.
با تشکر
فایل ضمیمه:
لیست بلندبالایی از اسناد موجود در شرکت شامل چند ستون «اندیکاتور، نوع سند، شماره مشتری و نام مشتری» تهیه شده و در شیت «Data» ذخیره شده
چطور میتوان با وارد کردن «فقط یک آیتم منحصر بفرد» سایر اطلاعات مربوط به آن ردیف را بصورت اتوماتیک در لیست جدید وارد کرد؟
(در مورد فایل ضمیمه) میخواهیم در شیت «List» با وارد کردن «شماره اندیکاتور» که یک آیتم منحصربفرد و غیرتکراری در ردیف هاست، سایر آیتم های مربوط به آن ردیف بصورت اتوماتیک در لیست وارد شود.
با تشکر
فایل ضمیمه:
کامنت